Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dra åt draken va gott!Ska bli roligt med lite mögel-gtg, bra initiativ Se bara till att matcha temat med mögelost och vintage- Champagne till middagen
Bara att du anmäler dig! Om jag inte kommer ihåg helt fel så hade du en del mycket roligt mögelKommer gärna. Står med mössan i hand och stirrar i marken. Är ju ingen KS-kändis och har ju bara varit på en GTG ..men @Mw79 har ju träffat mig och han kan iallafall garantera att jag gillar Vacheron och äldre klockor.
Tackar tackar ..ser ut som jag på nåder får vara med även denna gång. Har ju för övrigt två nya vintage sedan sist som vill hänga med ut. Spelar för övrigt ingen roll vad man tar med sig, din helgulds VC Overeas stjäl ju hela showen....med ALL Rätt.Bara att du anmäler dig! Om jag inte kommer ihåg helt fel så hade du en del mycket roligt mögel
Fast den får inte följa med på den här gången och din klockrulle hade riktigt trevligt innehåll senast.Tackar tackar ..ser ut som jag på nåder får vara med även denna gång. Har ju för övrigt två nya vintage sedan sist som vill hänga med ut. Spelar för övrigt ingen roll vad man tar med sig, din helgulds VC Overeas stjäl ju hela showen....med ALL Rätt.
Välkommen till KS! Läs början av tråden så står det hur du anmäler digJag är ny på forumet men skulle gärna haka på vid detta tillfället. Låter som en mycket trevlig kväll
Intygar på att Cliff är reko (som ni säkert redan vet) många kul udda ur och en trevlig prickKommer gärna. Står med mössan i hand och stirrar i marken. Är ju ingen KS-kändis och har ju bara varit på en GTG ..men @Mw79 har ju träffat mig och han kan iallafall garantera att jag gillar Vacheron och äldre klockor.
Tack. Du menar inte trevliga ur och en udda prick?Intygar på att Cliff är reko (som ni säkert redan vet) många kul udda ur och en trevlig prick
Jodå, det är ganska ofarligt och de flesta vintagemänniskor orkar inte ställa till med oreda på ålderns höstJag är ingen ny medlem , men vågar fan inte komma
Kan en samling nördiga mögelhoarders med OCD va nåt annat än coolt?Hade helt missat!
Känns som en ascool tillställning.
J
Tu-pac, Biggie...Jag är ingen ny medlem , men vågar fan inte komma
Tillräckligt många så vi inte missar något guldkorn i samlingen och tillräckligt få för att du ska kunna hålla reda på dem..Hur många kilo klockor bör man ha med sig?
Tillräckligt många så vi inte missar något guldkorn i samlingen och tillräckligt få för att du ska kunna hålla reda på dem..
Solklart?
Visst....men det känns som om det var länge sedan du lämnade Hökarängen för något klockrelaterat....Hade helt missat!
Känns som en ascool tillställning.
J
Skogås om jag får be!Visst....men det känns som om det var länge sedan du lämnade Hökarängen för något klockrelaterat....
Skogås om jag får be!
J
Alla dessa rykten!
J
när ska vi få veta var det händer på 12/11. Ska vi få ett PM? Eller ska vi kolla i den här tråden?
Mer information kommer i en ny PM-tråd för alla som anmält sig till GTG'n, tack för ert tålamodKombinerar valvaka med PM-vaka.