• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dags igen! Inbjudan Vintagefest lördagen 11/11! Gammal tråd men ny träff!

Mw79

Diamant
2-Faktor
Kommer gärna. Står med mössan i hand och stirrar i marken. Är ju ingen KS-kändis och har ju bara varit på en GTG :D ..men @Mw79 har ju träffat mig och han kan iallafall garantera att jag gillar Vacheron och äldre klockor. :)
Bara att du anmäler dig! Om jag inte kommer ihåg helt fel så hade du en del mycket roligt mögel :)
 

Cliff

Silver
2-Faktor
Bara att du anmäler dig! Om jag inte kommer ihåg helt fel så hade du en del mycket roligt mögel :)
Tackar tackar ..ser ut som jag på nåder får vara med även denna gång. :D Har ju för övrigt två nya vintage sedan sist som vill hänga med ut. Spelar för övrigt ingen roll vad man tar med sig, din helgulds VC Overeas stjäl ju hela showen....med ALL Rätt. ;)
 

Mw79

Diamant
2-Faktor
Tackar tackar ..ser ut som jag på nåder får vara med även denna gång. :D Har ju för övrigt två nya vintage sedan sist som vill hänga med ut. Spelar för övrigt ingen roll vad man tar med sig, din helgulds VC Overeas stjäl ju hela showen....med ALL Rätt. ;)
Fast den får inte följa med på den här gången :) och din klockrulle hade riktigt trevligt innehåll senast.
 

Gummo

Joker
2-Faktor

B1884

Guld
2-Faktor
Nu lyfter det snart mot huvudstaden. Ses ikväll! :)

IMG_20161112_080137.jpg
 
Topp