Gammal certina med trasigt glas och servicebehov brukar räcka, vintagemänniskor är inte så pretentiösa.Hur mycket mögel och av vilken sort krävs för att kvala in?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gammal certina med trasigt glas och servicebehov brukar räcka, vintagemänniskor är inte så pretentiösa.Hur mycket mögel och av vilken sort krävs för att kvala in?
Trasigt glas är absolut att föredra framför ett helt. Grejerna ska ju vara använda!Gammal certina med trasigt glas och servicebehov brukar räcka, vintagemänniskor är inte så pretentiösa.
Hur mycket mögel och av vilken sort krävs för att kvala in?
Gammal certina med trasigt glas och servicebehov brukar räcka, vintagemänniskor är inte så pretentiösa.
Eriksson behöver ju en fru! Så där kan det ju inte se ut!Vi kör inte med kval men vi brukar vara folk vars huvudsakliga intresse är gamla klockor.
Det måste dock inte se ut som hemma hos @eriksson850
Det kan hända att det dyker upp en och annan nörd Vi har kört några vintageträffar i samband med Kaplans Kvalitetsauktion och kommer säkert köra igen så det går fler tåg.Det här låter ju fantastiskt roligt Gamla klockor och galna nerdar! Eller var det tvärt om? Newbie som jag är håller jag mig hemma och hoppas att det blir ett årligt återkommande event.
Ska på annan middag tidigare på kvällen. Kan det finnas chans till efterinsläpp?Fem platser kvar
Blev påmind av damen hemma att jag också var bortlovas tyvärr. Men är också intresserad av eftersläppetSka på annan middag tidigare på kvällen. Kan det finnas chans till efterinsläpp?
Norra stå!Vi ses väl på Kaplans Frontrow
Galet! Inte jagHa det så jäkla kul ikväll, svider i själen att jag inte kan komma...
Hoppas på mycket bilder ju suddigare desto bättre, så jag känner sig igen från alla auktionsbilder man förstör synen på.
Vad hände här förresten http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3287/vara/1383541
Var det du @Gummo som knep den?
Säkert nån fet amerikan som läst för mycket på Hodinkee. Såg att de sålt en vittavlad för ~ 25 k.Galet! Inte jag
Vita är sällsynta men ändå!Säkert nån fet amerikan som läst för mycket på Hodinkee. Såg att de sålt en vittavlad för ~ 25 k.