Haha, bättre sent än aldrigSnabb svarstid ändå! Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, bättre sent än aldrigSnabb svarstid ändå! Tack!
Om någon tänker sig att gå dit och kika, skulle jag då kunna få skicka med en "titt" på ett objekt?Var där idag och hoppas vinna ett objekt
Dopet avbokat. Ungen kan vänta.Jag tyckte Stockholm kändes lite 2016 så jag tog mig friheten att boka 30 platser på en krog i centrala Auckland den 11/11. Samåkning och andra praktiska detaljer kan vi ta i PM-tråden.
Väl mött!
Nu blev det ju betydligt mycket lättare att övertyga sambon om en weekend på annan ortJag tyckte Stockholm kändes lite 2016 så jag tog mig friheten att boka 30 platser på en krog i centrala Auckland den 11/11. Samåkning och andra praktiska detaljer kan vi ta i PM-tråden.
Väl mött!
Kommer gärna om det finns plats!
Prel boka in mig.
Jag kommer gärna!
Sorry, PM skickatKul!
Vill bara förtydliga att anmälan inte görs i tråden utan på följande vis:
Skicka ett PM till @Gummo med fullständigt namn, adress samt ett fungerande och listat telefonnummer. Nyare medlemmar som ej varit med på någon klockträff tidigare eller har få inlägg skriver en trevlig presentation via PM så tar vi det därifrån. Detta av säkerhetsskäl så att vi som arrangörer vet vilka som kommer. Anmälan sker senast söndag 5/11 och platserna är begränsade. De som får plats meddelas detta via PM.
Den här kan du få klämma på nästa höst!Får man komma med request så letar jag just ny en Glycine airman och hade ju varit spännande att klämma på en då jag aldrig sett den lajv! Så har någon en sådan så får ni gärna ta med för lite show-off!
Tycker vi får övertala @Quaker att dyka upp, där finns mycket kul i stallet inkl. AirmanFår man komma med request så letar jag just ny en Glycine airman och hade ju varit spännande att klämma på en då jag aldrig sett den lajv! Så har någon en sådan så får ni gärna ta med för lite show-off!
Haha nästa höst!? Cooool! Kan förstå det med 24timmarsvisningen och med tanke på att jag bär mina ur en gång varannan typ lär jag aldrig vänja mig. Meeeen det är ju sekundärt med den där tuffingen på armen!Den här kan du få klämma på nästa höst!
Riktigt coola klockor, men det är ett helvete att se vad klockan är. Jag har inte vant mig än.
Kul! Tycker vi ska försöka slå sammanlagt djuprekord i gtg-sammanhangDå var man inbokad. Kul! Håller tummarna för att det blir många dykare att klämma på. Jag lär ta med min blygsamma uppställning inkl ett par godsaker som är på väg från södra Europa. Bara inte PostNord ställer till det...
Bra plan! Tänkte inte ta med denna, men då får den följa med!Kul! Tycker vi ska försöka slå sammanlagt djuprekord i gtg-sammanhang
Man har ju sett sammanlagt värde klottrat vid en klockhög nån gång men meter vore fett. Eller feet, ser djupare ut.
Fantastiskt! Slänger iväg en anmälan senare under dagenKul! Tycker vi ska försöka slå sammanlagt djuprekord i gtg-sammanhang
Man har ju sett sammanlagt värde klottrat vid en klockhög nån gång men meter vore fett. Eller feet, ser djupare ut.
Synd!Får tyvärr avstå denna gång då "planeringen" inte håller. Ni som ska dit får ha det så kul utan mig!
Nästa gång!