• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dags igen! Inbjudan Vintagefest lördagen 11/11! Gammal tråd men ny träff!

Fadershan

Patek
Äntligen! :) Jag prellar/anmäler intresse men ska dra det ett varv med fru o barn först så jag inte missar något i kalendern. Så väldigt trevligt fixat senast!
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Kommer gärna om det finns plats!



Kul!
Vill bara förtydliga att anmälan inte görs i tråden utan på följande vis:
Skicka ett PM till @Gummo med fullständigt namn, adress samt ett fungerande och listat telefonnummer. Nyare medlemmar som ej varit med på någon klockträff tidigare eller har få inlägg skriver en trevlig presentation via PM så tar vi det därifrån. Detta av säkerhetsskäl så att vi som arrangörer vet vilka som kommer. Anmälan sker senast söndag 5/11 och platserna är begränsade. De som får plats meddelas detta via PM.
 

marconimotet

Vacheron
2-Faktor
Kul!
Vill bara förtydliga att anmälan inte görs i tråden utan på följande vis:
Skicka ett PM till @Gummo med fullständigt namn, adress samt ett fungerande och listat telefonnummer. Nyare medlemmar som ej varit med på någon klockträff tidigare eller har få inlägg skriver en trevlig presentation via PM så tar vi det därifrån. Detta av säkerhetsskäl så att vi som arrangörer vet vilka som kommer. Anmälan sker senast söndag 5/11 och platserna är begränsade. De som får plats meddelas detta via PM.
Sorry, PM skickat :)
 

Fadershan

Patek
Får man komma med request så letar jag just ny en Glycine airman och hade ju varit spännande att klämma på en då jag aldrig sett den lajv! :) Så har någon en sådan så får ni gärna ta med för lite show-off!
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Får man komma med request så letar jag just ny en Glycine airman och hade ju varit spännande att klämma på en då jag aldrig sett den lajv! :) Så har någon en sådan så får ni gärna ta med för lite show-off!
Den här kan du få klämma på nästa höst! :)
IMG_9159.JPG

Riktigt coola klockor, men det är ett helvete att se vad klockan är. Jag har inte vant mig än.
 

Fadershan

Patek
Får man komma med request så letar jag just ny en Glycine airman och hade ju varit spännande att klämma på en då jag aldrig sett den lajv! :) Så har någon en sådan så får ni
Den här kan du få klämma på nästa höst! :)
IMG_9159.JPG

Riktigt coola klockor, men det är ett helvete att se vad klockan är. Jag har inte vant mig än.
Haha nästa höst!? Cooool! Kan förstå det med 24timmarsvisningen och med tanke på att jag bär mina ur en gång varannan typ lär jag aldrig vänja mig. Meeeen det är ju sekundärt med den där tuffingen på armen!
 

CptSlow

Rolex
2-Faktor
Då var man inbokad. Kul! Håller tummarna för att det blir många dykare att klämma på. Jag lär ta med min blygsamma uppställning inkl ett par godsaker som är på väg från södra Europa. Bara inte PostNord ställer till det...
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Då var man inbokad. Kul! Håller tummarna för att det blir många dykare att klämma på. Jag lär ta med min blygsamma uppställning inkl ett par godsaker som är på väg från södra Europa. Bara inte PostNord ställer till det...
Kul! Tycker vi ska försöka slå sammanlagt djuprekord i gtg-sammanhang :)
Man har ju sett sammanlagt värde klottrat vid en klockhög nån gång men meter vore fett. Eller feet, ser djupare ut.
 
Topp