Okej, låter skumt. Var det någon känd AD för Rolex?Jo jag frågade varför. Fick till svars att det var pga att delarna inte fanns i produktion nu... förstår fortfarande inte vad de skulle kunna få ut för något mer av att min klocka ligger där...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej, låter skumt. Var det någon känd AD för Rolex?Jo jag frågade varför. Fick till svars att det var pga att delarna inte fanns i produktion nu... förstår fortfarande inte vad de skulle kunna få ut för något mer av att min klocka ligger där...
Bergströms Göteborg...Okej, låter skumt. Var det någon känd AD för Rolex?
Ingen till salu nån gång?
Dom där skulle lätt platsa, och slå ut många andra i perfekt duo-tråden!Blå tavla och roulette
![]()
![]()
Äger bara ena tyvärr.Dom där skulle lätt platsa, och slå ut många andra i perfekt duo-tråden!
Kommer nog komma ut en 16030, blå tavla på jubileelänk med box papper såld (om jag minns rätt) på nymans inom en snar framtid.Ingen till salu nån gång?
Vad ligger en sån i prisklass ca?Kommer nog komma ut en 16030, blå tavla på jubileelänk med box papper såld (om jag minns rätt) på nymans inom en snar framtid.
Vad ligger en sån i prisklass ca?
Superjubilee är grymt snyggt men kom aldrig överens med länken så på med oystern igen.Blå tavla och roulette
![]()
![]()
13,5-14k för ett nytt SuperJubilee förra året.Vad kostar egentligen SuperJubilee vs en Oyster med mikrojustering för en dj?
Hörde att en jubilee kostar typ 11K?
Ping @jabla
Shit, har du någon koll på Oyster?13,5-14k för ett nytt SuperJubilee förra året.
Var en dryg tusing billigare.Shit, har du någon koll på Oyster?
Tack så mycket.Var en dryg tusing billigare.
Brukar vara samma pris.Tack så mycket.
Men om man väljer att köpa en ny DJ från AD är det billigare om man väljer en med Oyster då?
Det ska vara Jubilee på en DJ i mina ögon iafBrukar vara samma pris.
Men du skall väl köpa det du vill ha inte det som är billigast?
Spot on!![]()
Sorry, var tvungen
Kolla på Chrono24, har tyvärr dålig koll på 5-siffriga refsen.
Tycker bägge är snyggt men oyster är snäppet snyggare och absolut skönare.Det ska vara Jubilee på en DJ i mina ögon iaf
Tyckte bara det var konstigt att den ena är dyrare styckvis, men samma pris på klockan.
Hahaha dr evil![]()
Sorry, var tvungen
Kolla på Chrono24, har tyvärr dålig koll på 5-siffriga refsen.
Du kan skicka mig ett PM. Vill inte smutsa ner diskussionstrådar med nasandeVad ligger en sån i prisklass ca?
Tack så mycket.
Men om man väljer att köpa en ny DJ från AD är det billigare om man väljer en med Oyster då?
Brukar vara samma pris.
Men du skall väl köpa det du vill ha inte det som är billigast?
Edit:Tack så mycket.