Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är riktigt riktigt snygg! Var god gödsla forumet med bilder av den!Jubilee och blå tavla är inte så dumt
![]()
![]()
Tack!Den där är riktigt riktigt snygg! Var god gödsla forumet med bilder av den!![]()
Alltid jubilee. Provat struts och perlon, men länken e för schysst.Ni som kör 6-siffriga DJs, använder ni bara länk eller kör ni läder, Nato, etc med?![]()
Alltid länk. Den är riktigt vass så jag ser ingen anledning att byta. Skulle jag få lust med läder skulle jag köpa en gammal 4 siffrig att komplettera med. Kanske blir så någon dag, kanske t o m en årsklocka.Ni som kör 6-siffriga DJs, använder ni bara länk eller kör ni läder, Nato, etc med?![]()
FinTack!
Här kommer ett par till
![]()
![]()
Custom-mocka.Ni som kör 6-siffriga DJs, använder ni bara länk eller kör ni läder, Nato, etc med?![]()
Kanon!Tack!
Här kommer ett par till
![]()
![]()
Vackert.Custom-mocka.
![]()
Det har du rätt i...Vackert.
Ser inte så sexsiffrigt ut dock.
Borde varit öppen 6:a / 9:a på den, troligtvis är datumskivan utbytt vid någon sevice.Tror jag börjar tappa kärleken till min 1601. Känns lite tråkigt, men vet inte vad jag skulle rikta in mig på om jag gjorde mig av med denna. Kanske dags att börja hänga i en Explorer 1-tråd.
Såg att det är skillnad på 9:an på vissa datejust. Min är stängd, vad det nu kan innebära.
![]()
Låter rimligt. Tror även visare och tavla är bytt på den.Borde varit öppen 6:a / 9:a på den, troligtvis är datumskivan utbytt vid någon sevice.
Alltid jubilee. Provat struts och perlon, men länken e för schysst.
Tänk på att bandhornen sitter hyfsat nöra boetten, så schweiziska ammoremmar går bort. Risk är också att det skaver mitt på lädret, om du förstår.
Bifogar för inspiration.
![]()
![]()
![]()
Tack. Kan bara hålla med.Din skall absolut sitta på länken. Den är såå grym.
Tror den är i gulguldFinns dj som vitguld? https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust-16018-18k.68950/
Trodde det fanns typ 2 ex av den.
Ja jag fick det påpekatTror den är i gulguldljuset som luras lite...
Den länkade klockan är i gult guld, även om det knappt framgår av bildens nyanser.Finns dj som vitguld? https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust-16018-18k.68950/
Trodde det fanns typ 2 ex av den.