• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Mycket möjligt, men att dem i Sverige inte kan leverera någon konfiguration alls under hela året och vi är i början av mars var det jag reagerade på, iom att jag i London hade möjlighet till flera konfigurationer direkt på plats

Jag tror att de har fått dålig tilldelning (ej AD i Sthlm). Handlade under 2024 3st klockor av dem. De är genuint trevliga och jag upplever dem ärliga. Nu gick mitt köp till annan handlare då jag ej ville vänta i ca 1 år…

Jag tror att de har fått dålig tilldelning (ej AD i Sthlm). Handlade under 2024 3st klockor av dem. De är genuint trevliga och jag upplever dem ärliga. Nu gick mitt köp till annan handlare då jag ej ville vänta i ca 1 år…
Har också fått höra det, min erfarenhet hos de svenska är generellt helt okej men stor kontrast mot London var det enda jag reagerade på. De får 100% mycket sämre tilldelning i Malmö, Jönköping, Göteborg än i London det tvivlar jag inte på. Men är den procentuellt så mycket sämre? Med tanke på Malmös 400.000 invånare t.ex så kommer de ju få färre klockor än de i London

Tillbaka
Topp