Kugghjul
Silver
Fan va vidrig![]()
Eh... nej. ;-)
//B
Nu sårar ni mig! Jag tycker den är snygg! Jag skulle inte ha något emot att ha den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan va vidrig![]()
Eh... nej. ;-)
//B
Angående:Bilder monterat hade lyft annonsen.
Jag har trollat fram en grön av min blå, tillsammans med en grön pripps blå.Det tror jag inte. Isf har jag missat det helt och lägger en order direkt. Motbevisa mig gärna!
Exakt så vill jag ha (fast med en blå Åbro)!Jag har trollat fram en grön av min blå, tillsammans med en grön pripps blå.![]()
Det hade verkligen varit något!Denna hade jag tagit alla dagar i veckan!
![]()
köp en 116234, byt urtavla i den, då har du en extra.Har bestämt mig för att en Datejust kommer bli min nästa klocka. Varit inne på nymans och testat lite. En blå tavla och oysterlänk ska det vara.
Var inne på att ha en dia-tavla ovh slät ring. Har sett lite bilder på det och den kombon lockar verkligen. Men enligt nymans får dia-tavla bara sitta i 116234 och inte 116200.
Kan man lösa detta på något sätt eller måste man vara grymt bra polare med ad för att de ska göra ett undantag?
Absolut! Men jag är ju partisk...Provar vintage mocka på vintage ur, funkar? (snöret är inte fullt så rött som det ser ut på bilden snarare brunt..)![]()
Snyggt, kanske ynglar dom av sig..Min 16700 träffar en kompis datejust![]()
Gillar den verkligen. Romerska siffror, blå tavla och jubilee. Kanonfin
![]()
TackarKlart stiligt![]()
Jag gillar det mycket!Provar vintage mocka på vintage ur, funkar? (snöret är inte fullt så rött som det ser ut på bilden snarare brunt..)![]()
Har bestämt mig för att en Datejust kommer bli min nästa klocka. Varit inne på nymans och testat lite. En blå tavla och oysterlänk ska det vara.
Var inne på att ha en dia-tavla ovh slät ring. Har sett lite bilder på det och den kombon lockar verkligen. Men enligt nymans får dia-tavla bara sitta i 116234 och inte 116200.
Kan man lösa detta på något sätt eller måste man vara grymt bra polare med ad för att de ska göra ett undantag?
Grymt fin!Allt går att lösa, diatavla & 116200 är en underbar kombo.
Köp tavlan separat och få nån oberoende uris att sätta in den.
Här är min.
![]()
Grym tavla! Välkommen i klubbenHar precis blivit medlem i DJ klubben. Sjukt nöjd!En 116200 från 2008.
![]()
Grym tavla! Välkommen i klubben![]()
Nej massivt guld i mittbitarna.Snabb fråga: Rolex datejust 1601 two tone....när det kommer till jubileelänken; Den är guldplätterad va? Tänker på mittenbitarna...
Grymt snygg, man blir ju lite sugen!Äntligen stolt ägare till en 116200
![]()