Äntligen stolt ägare till en 116200
![]()
Nice, grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen stolt ägare till en 116200
![]()
Stort grattis! Helt rätt val med. Funderar på att komplettera min nuvarande DJ (med silvertavla, räfflad ring & jubilee) med just den där kombon.Äntligen stolt ägare till en 116200
![]()
Nice, grattis!
Stort grattis! Helt rätt val med. Funderar på att komplettera min nuvarande DJ (med silvertavla, räfflad ring & jubilee) med just den där kombon.
Grattis, riktigt bra!Äntligen stolt ägare till en 116200
![]()
Tack du!Grattis, riktigt bra!
Grattis!Äntligen stolt ägare till en 116200
![]()
Vem är säljaren?Har hittat en 116234 på Chrono som verkar bra, självklart hade jag hellre köpt på KS men duggar inte så tätt om dem här tyvärr. Den är från -09 och med bara en låda och ett års garanti från försäljaren. Är det något speciellt att oroa sig över då det inte finns cert och papper? Kan Nymans till ex kolla äktheten bara man svänger förbi eller hur länge tar det?
aha okey, ja jag ska be om bättre bilder då =)Säljaren satsar inte direkt på bra bilder så klockans skick är omöjligt att bedöma. Jag hade bett om bättre bilder. Tror att den är äkta men om skicket inte motsvarar dina förväntningar kommer du att bli besviken och du kommer dessutom att få mer eller mindre omöjligt att exempelvis häva köp.
Har precis börjat spara till en sådan. Vrålsnygg!Äntligen stolt ägare till en 116200
![]()
Vet inte om det bara är problem i ifån, för där är bildkvalitén en svag 1:a på en 100 gradig skala..Har nu fått lite fler bilder, vad jag kan se så verkar den ju vara i bra skick?
Vill gärna höra eran bedömning, ta en titt!
Har nu fått lite fler bilder, vad jag kan se så verkar den ju vara i bra skick?
Tycker inte skicket ser något vidare ut. Glaset ser repig ut och länken och boett är inte direkt toppskick. Men kan vara bilderna som inte är bra med hahaHar nu fått lite fler bilder, vad jag kan se så verkar den ju vara i bra skick?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jo, tyckte också glaset såg repigt ut på den ena bilden och som du säger, bilderna är inte riktigt dom bästa.Tycker inte skicket ser något vidare ut. Glaset ser repig ut och länken och boett är inte direkt toppskick. Men kan vara bilderna som inte är bra med haha
Har nu fått lite fler bilder, vad jag kan se så verkar den ju vara i bra skick?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okey, vad är det specifikt som får dig att tacka nej?Fortfarande inte toppklass på bilderna. Men utifrån det jag ser hade jag tackat nej.
Tycker inte skicket ser något vidare ut. Glaset ser repig ut och länken och boett är inte direkt toppskick. Men kan vara bilderna som inte är bra med haha
Egentligen samma skäl som @Pojken från Götet så klokt pekar på.Okey, vad är det specifikt som får dig att tacka nej?![]()
Den ska du icke ha min käre vän. Men till butik kommer dom väl troligtvis typ i slutet av sommaren/början av hösten? Kan ju dröja längre också tyvärr. Men lite olika, och allas bästakompisAD säger olika.Någon som vet när nya Datejust 41 kommer ut i butik?
I want it!Den ska du icke ha min käre vän. Men till butik kommer dom väl troligtvis typ i slutet av sommaren/början av hösten? Kan ju dröja längre också tyvärr. Men lite olika, och allas bästakompisAD säger olika.
hemma ännu?I want it!
Mycket fint!16014. 1983. Yep.
![]()
I want it!
Tycker den är så jävla överprisad.. Men dom är rätt Nice på 41mm.. Testade everroseTT några gånger förra året och var positivt förvånad.hemma ännu?