Dagens DJ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är jäkligt fin. Dock är jag av åsikten att min 16710 är världens bästa allround-dinka116200
![]()
![]()
![]()
Världens bästa allround dinka??!!
Ligger minst två till salu här på forumet.Var kan man hitta billiga Rolex 1601
Klart det finns, t ex denna.Är inne på att köpa en årsklocka men det mesta jag hittar ifrån 1989 är two tone och det är inte det jag är ute efter. Helst vill jag ha en med oyster istället för jubilee.
Helt omöjligt eller finns det en chans?
Definiera billiga.Var kan man hitta billiga Rolex 1601
Klart det finns, t ex denna.
http://www.chrono24.se/rolex/oyster-perpetual-datejust-automatic-steel-16220--id5750908.htm
Dock lite dyr. Skulle rekommendera att leta efter en bra klocka med en tavla du gillar och sedan byta till Oysterlänk.
Du är välkommen! Har man specifika krav kan man ju även leta tavla, klocka och länk.Tack för ditt svar!
Har tidigare funderat på det som du nu säger att köpa en Oysterlänk i efterhand. Jakten kan börja på riktigt nu, var beredd på eventuellt fler frågor ifrån mig!![]()
På forumet eller på chrono24. Finns många där för 20+.Var kan man hitta billiga Rolex 1601
bild??Krons har precis fått in nya 41an.
tänkte på din smärta handled... Tycker det ser ut som en platt gammel-DJII... men man skall väl se den IRL antar jag.
Kul med tillbehörTredje Datejusten har landat! Fantastisk modell
![]()
![]()
16030 -86Kul med tillbehörvad för ref/år?
Härligt med fullset och ser ut att vara i ett grymt skick! Tummen upp.16030 -86![]()
Vilket skick, nice =)Tredje Datejusten har landat! Fantastisk modell
![]()
![]()
Härligt med fullset och ser ut att vara i ett grymt skick! Tummen upp.
Tack så mycket! Nu börjar jakten efter en cool tavlaVilket skick, nice =)
IS!!Tack så mycket! Nu börjar jakten efter en cool tavla![]()
Själv är jag barnsligt förtjust i minTack så mycket! Nu börjar jakten efter en cool tavla![]()