Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vann äntligen en Rolex Oysterdate Precision (70-talet) igår på auktion! Då min morfar hade en, var jag tvungen att köpa en, skitsnygg!
De där är väldigt snygga med de roliga visarna!Vann äntligen en Rolex Oysterdate Precision (70-talet) igår på auktion! Då min morfar hade en, var jag tvungen att köpa en, skitsnygg!
De där är väldigt snygga med de roliga visarna!![]()
Gaaaah! Ta bort bratten härifrån!Slappar lite inne efter en heldag utomhus på landet... Snart dags att tända grillen!
Slappar lite inne efter en heldag utomhus på landet... Snart dags att tända grillen!
Fy dig....Edit: Hur i helvete gick det till???
Mycket bra..16200, Tuxedo
![]()
Snygg! Hur ser låset på det jubileet ut?Datejust 41, ref. 126334
![]()
Ser normal ut tycker jag. Av någon anledning ser man inte texten längst ned på tavlan. Kan vara värt att be om en bättre bild. Ska väl stå Swiss made på denna referens.Hej, jag kollar efter en årsklocka 1983. Jag har hittat en intressant klocka, men undrar om ni med lite mer kunskap kan se om den ser bra ut? Det är en 16014. Tack på förhand
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ser normal ut tycker jag. Av någon anledning ser man inte texten längst ned på tavlan. Kan vara värt att be om en bättre bild. Ska väl stå Swiss made på denna referens.
Tack för svar. Jag fick andra bilder där T Swiss T syntes, men på de bilderna såg skicket på klockan sämre ut.
Jag har hittat ett annat alternativ. Vad säger ni om skicket på denna? Ingen länk, men jag föredrar ändå läderband. 25-26 K.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ett tips, köp med länk och byt sedan själv.
Även om de kostar 4000 kr extra?
För mig är det en självklarhet. Datejusten är dels trevligare på länk och absolut mer lättsåld den dag du ska sälja.
Håller helt med Hallis. En DJ utan länk är inte mångas första val.Okej, jag förstår! Tack för tipset.
Tycker detta ex ser lite risigare ut, och ljus linnetavla kan ge lite smutsigt intryck med åren.Ett tips, köp med länk och byt sedan själv.
Var nu inte dumsnål bebitzzzzzzzÄven om de kostar 4000 kr extra?
Var nu inte dumsnål bebitzzzzzzz
Förresten kul att du sugen på DJ igen.