HTran
Basic
För mig som inte riktigt är insatt i sånt, vad innebär det? Jag tänkte skicka iväg ett mail till säljaren då jag är sugen på en mer dressad klocka.Det sitter en äldre vikt länk på som den inte levererades med från början.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För mig som inte riktigt är insatt i sånt, vad innebär det? Jag tänkte skicka iväg ett mail till säljaren då jag är sugen på en mer dressad klocka.Det sitter en äldre vikt länk på som den inte levererades med från början.
Länken är av en äldre typ som hör till äldre DJ 1600 1601 1603 dessa modeller har plexiglas samt saknar quickset.För mig som inte riktigt är insatt i sånt, vad innebär det? Jag tänkte skicka iväg ett mail till säljaren då jag är sugen på en mer dressad klocka.
Jag flyr väl denna tråd och gör ett inlägg i den andra så får vi hoppas på lite resultat. Klantigt att skriva i fel tråd till och börja med, tack!Nu när du så fatalt gjort bort dig i denna tråd och ingen vill prata med dig längre kanske du ska fråga i Day-Date-tråden istället?
Skämt åsido, det kan hända att de har lite bättre koll där.![]()
För mig som inte riktigt är insatt i sånt, vad innebär det? Jag tänkte skicka iväg ett mail till säljaren då jag är sugen på en mer dressad klocka.
Tyvärr såld nu. Jag tycker den var lite dyr. Inget speciellt med den. Vanlig tavla.Citerar mig själv...
Vad tycker den kunniga skaran i tråden om den länkade klockan (förutom att länken är snuskigt smutsig...)? Kan det vara ett bra köp?
Tack för svar!Tyvärr såld nu. Jag tycker den var lite dyr. Inget speciellt med den. Vanlig tavla.
Jag fortsätter spam-mail tråden med frågor...
Vad anser ni om denna? Ser inte ändlänkarna ut att vara för smala?
Ser ganska bra ut tycker jag och priset är helt ok med tanke på länken.Ni som har koll på date/datejust.
Kan jag få lite kommentarer kring denna klocka?
http://www.chrono24.se/rolex/rolex-datejust-16233-accoro--id6393655.htm
Skicket? Priset? Annat ni tänker på?
Är det att länken inte är original?Ser ganska bra ut tycker jag och priset är helt ok med tanke på länken.
Nej då, jag uttryckte mig lite klumpigt. Jag menade att priset var bra med tanke på att en två tons oysterlänk är dyr.Är det att länken inte är original?Eller missar jag något annat?
Solid länk
![]()
Den till vänster är solid ja![]()
Vaknade på rätt sida idag. Så jag gick till Krons.
![]()
Kom ut med en Rolex 116234. Valde mellan svart och blå. Blå har jag haft i 116200... Medan den blåa är lite mer lekfull och ledig är den svarta mer exklusiv och "kvällsparfym"...
![]()
Gullig!Vaknade på rätt sida idag. Så jag gick till Krons.
![]()
Kom ut med en Rolex 116234. Valde mellan svart och blå. Blå har jag haft i 116200... Medan den blåa är lite mer lekfull och ledig är den svarta mer exklusiv och "kvällsparfym"...
![]()
Blå tavla o jubilie med slät ring...sugen
Testade det som fanns
![]()
![]()
Funderar på blå tavla o slät ring..
Vaknade på rätt sida idag. Så jag gick till Krons.
![]()
![]()
Sippar en 18-årig och väntar på hästarna.
![]()
Grym!Yxi kaksi, ta en taxi, kommer straxi!
Gillar tavlan på denna DJ!
![]()
![]()
Funderar inte över vattenaktiviteter med min dj. Både dusch och bad. Såklart.Sitter med min strax över en vecka gamla DJ vid poolen och är barnsligt försiktig om den. Min med risk för dumma fråga: badar/duschar ni med klockan?
Mycket trevlig DD du har där min vän!!! Men du väntar i hel fel tråd kompis!
Han menade att det finns en DayDate-trådJasså, har vi en eminent travtråd?