• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Fick lite fler bilder. Fortfarande lika bra?
IMG_1706.JPG

IMG_1707.JPG

IMG_1709.JPG

IMG_1708.JPG

Någon kunnig som kan vägleda? :)

Hur ser de här tavlorna ut på håll? Typ helkroppsporträtt. Glittrar och glänser diamanttavlan lika mycket då?

Svårt att säga egentligen. Alla har olika preferenser om vad som är bling och ännu mer bling. Ringen blingar, länken blingar och diamanterna blingar, i direkt solljus. Sunbursteffekten syns inte i alla lägen. Nedan ser du bilder på den när det inte finns något direkt ljus som träffar tavlan. Så ser tavlan oftast ut i vårt solfattiga land...

IMG_0909.JPG
IMG_0985.JPG
IMG_1112.JPG

Jag skulle inte säga att den är diskret men den är heller inte "clownig". Kunder tittar mer på denna än min röda Reverso trots att den är väldigt röd.

IMG_1970.JPG

På videon ser du en rättvis snutt av hur klockan ser ut IRL vid rörelse. Enligt mina preferenser: blingig.

Svårt att säga egentligen. Alla har olika preferenser om vad som är bling och ännu mer bling. Ringen blingar, länken blingar och diamanterna blingar, i direkt solljus. Sunbursteffekten syns inte i alla lägen. Nedan ser du bilder på den när det inte finns något direkt ljus som träffar tavlan. Så ser tavlan oftast ut i vårt solfattiga land...

IMG_0909.JPG
IMG_0985.JPG
IMG_1112.JPG

Jag skulle inte säga att den är diskret men den är heller inte "clownig". Kunder tittar mer på denna än min röda Reverso trots att den är väldigt röd.

IMG_1970.JPG

På videon ser du en rättvis snutt av hur klockan ser ut IRL vid rörelse. Enligt mina preferenser: blingig.

Tack! Ser inte överdrivet blingig ut tycker jag :)

Nu var det ett tag sen jag hade stenkoll på alla priser, hur ser det ut med priser på en DJ 116200 med oysterlänk och blå tavla från 2012? :)
Går i säljtankar! Men förmodligen köper jag någon annan DJ modell bara, så oroa er inte ;)

Nu var det ett tag sen jag hade stenkoll på alla priser, hur ser det ut med priser på en DJ 116200 med oysterlänk och blå tavla från 2012? :)
Går i säljtankar! Men förmodligen köper jag någon annan DJ modell bara, så oroa er inte ;)
Runt 40' eller strax under bör du kunna få för den om den är i fint skick samt kommer som fullset. :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp