Bebitz
Silver
Fick lite fler bilder. Fortfarande lika bra?
![]()
![]()
![]()
![]()
Någon kunnig som kan vägleda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick lite fler bilder. Fortfarande lika bra?
![]()
![]()
![]()
![]()
Någon kunnig som kan vägleda?![]()
Någon kunnig som kan vägleda?![]()
Håller med @Hallis fullt ut här.Ser väl helt ok ut? Lite konstigt glapp mellan boett och ändlänk (men det kan vara bilden som luras). Tavlan är klassisk men upplevs imho som lite trist.
Hur ser de här tavlorna ut på håll? Typ helkroppsporträtt. Glittrar och glänser diamanttavlan lika mycket då?När svarta tavlan blir grå i rätt ljus...
![]()
Hur ser de här tavlorna ut på håll? Typ helkroppsporträtt. Glittrar och glänser diamanttavlan lika mycket då?
Tack! Ser inte överdrivet blingig ut tycker jagSvårt att säga egentligen. Alla har olika preferenser om vad som är bling och ännu mer bling. Ringen blingar, länken blingar och diamanterna blingar, i direkt solljus. Sunbursteffekten syns inte i alla lägen. Nedan ser du bilder på den när det inte finns något direkt ljus som träffar tavlan. Så ser tavlan oftast ut i vårt solfattiga land...
![]()
![]()
![]()
Jag skulle inte säga att den är diskret men den är heller inte "clownig". Kunder tittar mer på denna än min röda Reverso trots att den är väldigt röd.
![]()
På videon ser du en rättvis snutt av hur klockan ser ut IRL vid rörelse. Enligt mina preferenser: blingig.
Helt klartÄr det någon som har 126334 och har känt på 116334? ..tycker 126 känns lite nättare.
Snyggt, gratulerar!Äntligen är den här!
![]()
Snygg!Vad är bättre än en Datejust? Två.
![]()
![]()
116234 - 2017
1601 - 1964
Trevlig!Datejust 41, ref. 126334
![]()
Runt 40' eller strax under bör du kunna få för den om den är i fint skick samt kommer som fullset.Nu var det ett tag sen jag hade stenkoll på alla priser, hur ser det ut med priser på en DJ 116200 med oysterlänk och blå tavla från 2012?
Går i säljtankar! Men förmodligen köper jag någon annan DJ modell bara, så oroa er inte![]()
Ah okej, ja den är ju använd men tycker den är i bra skickRunt 40' eller strax under bör du kunna få för den om den är i fint skick samt kommer som fullset.![]()
Nu var det ett tag sen jag hade stenkoll på alla priser, hur ser det ut med priser på en DJ 116200 med oysterlänk och blå tavla från 2012?
Går i säljtankar! Men förmodligen köper jag någon annan DJ modell bara, så oroa er inte![]()
Du kan kolla med mig oxå..Kolla med @Wydestream isåfall, vet att han är sugen![]()
Den där är riktigt fin! Grattis!Äntligen är den här!
![]()
Tack @Ernesto för hjälpen & tips om strap!
Mycket trevlig!Jubileelänken måste vara den bekvämaste man kan ha? Sjukt nice
![]()
![]()
![]()
Snyggt! Tycker att ToG är den bästa DJnHar utvecklat någon slags hatkärlek till denna klocka. Ena dagen vill jag sälja den och andra dagen älskar jag den.
Blev ganska nöjd med nya vita tavlan i alla fall.
Turn-O-Graph 116264
![]()
![]()