Coolt, grattis!My first! Köpt av forum medlem! Mycket nöjd efter 10 minuters användning...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolt, grattis!My first! Köpt av forum medlem! Mycket nöjd efter 10 minuters användning...
Snyggt! Tycker att räfflad ring och oyster flyger riktigt bra!My first! Köpt av forum medlem! Mycket nöjd efter 10 minuters användning...
Välkommen i klubbenMy first! Köpt av forum medlem! Mycket nöjd efter 10 minuters användning...
Har utvecklat någon slags hatkärlek till denna klocka. Ena dagen vill jag sälja den och andra dagen älskar jag den.
Blev ganska nöjd med nya vita tavlan i alla fall.
Turn-O-Graph 116264
![]()
![]()
Oj vad snyggt det där var!?Fasen vad svårt det ska vara att hitta en fin, svart DJ 36 under 30k! Måste vara lite ovanligare än andra tavlor. Jag tror att jag får utöka min sökning till grå tapestry också, det är ju lika snyggt om inte snyggare...*stulen bild*![]()
Ja det där är nästan den snyggaste tavlan.Fasen vad svårt det ska vara att hitta en fin, svart DJ 36 under 30k! Måste vara lite ovanligare än andra tavlor. Jag tror att jag får utöka min sökning till grå tapestry också, det är ju lika snyggt om inte snyggare...*stulen bild*![]()
Fasen vad svårt det ska vara att hitta en fin, svart DJ 36 under 30k! Måste vara lite ovanligare än andra tavlor. Jag tror att jag får utöka min sökning till grå tapestry också, det är ju lika snyggt om inte snyggare...*stulen bild*![]()
Jubileelänken måste vara den bekvämaste man kan ha? Sjukt nice
![]()
![]()
![]()
Här finns en med går tapestry och jubilee.Fasen vad svårt det ska vara att hitta en fin, svart DJ 36 under 30k! Måste vara lite ovanligare än andra tavlor. Jag tror att jag får utöka min sökning till grå tapestry också, det är ju lika snyggt om inte snyggare...*stulen bild*![]()
Tack men jag letar i första hand efter en med vitguldsring. Min tidigare bild var ett dåligt exempel.Här finns en med går tapestry och jubilee.
http://www.chrono24.se/rolex/datejust--id6449028.htm
Tack men jag letar i första hand efter en med vitguldsring. Min tidigare bild var ett dåligt exempel.
Hallis bild gör ju inte att man blir mindre sugen...
Har köpt min första Rolex och får äntligen post i denna tråd som jag följt från inlägg ett. En 116200 med jubilee, blå tavla med stavindex och roulettdatum. Otroligt nöjd.
![]()
Plasten är borttagen sedan denna bild togs på inköpsdagen i måndags.
Ett stort grattis till en fantastisk klocka!Har köpt min första Rolex och får äntligen post i denna tråd som jag följt från inlägg ett. En 116200 med jubilee, blå tavla med stavindex och roulettdatum. Otroligt nöjd.
![]()
Plasten är borttagen sedan denna bild togs på inköpsdagen i måndags.
Den där var riktigt grym!! Du får spräcka budget iställetFasen vad svårt det ska vara att hitta en fin, svart DJ 36 under 30k! Måste vara lite ovanligare än andra tavlor. Jag tror att jag får utöka min sökning till grå tapestry också, det är ju lika snyggt om inte snyggare...*stulen bild*![]()
Ja, det lutar väl åt det.Den där var riktigt grym!! Du får spräcka budget istället![]()
Förmodligen är det ref 1601 eller 16014. Prismässigt skulle jag säga från 25k och uppåt.Hej på er!
Jag är ny här på KS och såg denna skönhet ifrån ett tidigare inlägg på tråden!
Kan någon av er säga mig vad det är för refnr på denna och vad den uppskattningsvis ligger i för prisklass?
Jag är student och badar inte i stålar så har ni något förslag på en liknande fast med annat refnr så dela gärna med er.
Väl mött!
![]()
Välkommen in i familjen!
Ett stort grattis till en fantastisk klocka!
Tack så mycket för svaret!Förmodligen är det ref 1601 eller 16014. Prismässigt skulle jag säga från 25k och uppåt.
1601 är det. Sk Pie pan tavla. Tavlan sluttar nedåt i ytterkant.Tack så mycket för svaret!
Tack så mycket för svar!1601 är det. Sk Pie pan tavla. Tavlan sluttar nedåt i ytterkant.
Nä. Kan vara så att tavlan kommer från en tvåtons DJ ursprungligen. På dessa gamla klockor är det ofta så att man får köpa en bra klocka och drömtavlan separat.Tack så mycket för svar!
Har du koll på vilket refnr det är lättast att hitta en DJ men svart tavla och guldiga index?
Okej tack! Nu blir det till att dammsuga flödet efter både klockor och tavlor dåNä. Kan vara så att tavlan kommer från en tvåtons DJ ursprungligen. På dessa gamla klockor är det ofta så att man får köpa en bra klocka och drömtavlan separat.