Den var det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var det.
49k . Borde ha köpt den..
Ahh var mkt dumt..![]()
Yes OM jag tröttnar..Hojta när du tröttnat så köper jag den kanske.Inte för 50k dock haha
Yes OM jag tröttnar..![]()
ne knappt nån repa typ en liten hairline...Var repan på övre vänster bandhorn tydlig? Det var en av anledningarna till att jag avvaktade. (Är ganska petig)
![]()
![]()
![]()
116200 med svart tavla. Underbar klocka
Ur led är tiden.”Typ: Unisexklocka”
Jag trodde de klassades som herr fortfarande?
Klart att det är en herrklocka.”Typ: Unisexklocka”
Jag trodde de klassades som herr fortfarande?
Klart att det är en herrklocka.
Från bilkön idag och från köttgrytan just nu.
Kippis på er
![]()
![]()
![]()
Riktigt snygg..Från bilkön idag och från köttgrytan just nu.
Kippis på er
![]()
![]()
![]()
Tackar.Riktigt fin! Vilken tavla är det?
Tackar.
Det är bruna tavlan som finns på nya 41mm two tone.
Heter super jubilee, passar 6-siffriga referenser. brukar gå för runt 10 begÄr det någon som har koll på om man kan köpa en jubileelänk med dolt spänne (DJ 36mm) och isf vad det kostar?
Heter super jubilee, passar 6-siffriga referenser. brukar gå för runt 10 beg
Super Jubilee - är det Jubilee-länken som kommer med de 6-siffriga referenserna?
När jag var i Singapore och kollade på en 116200 så frågade jag om det var Super Jubilee länken, men säljaren fattade inte vad jag menade. Han svarade att länken heter Jubilee och inget annat.
Vad kännetecknar annars Super Jubilee?