Code
AKA Vincent B
Riktigt snygg. Synd bara att det är Oyster lås på jubilee länk. Tycker det sabbar lite...Ligger en sådan i 41mm utförande på K&S nu. https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust41-126331.81168/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg. Synd bara att det är Oyster lås på jubilee länk. Tycker det sabbar lite...Ligger en sådan i 41mm utförande på K&S nu. https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust41-126331.81168/
Riktigt snygg. Synd bara att det är Oyster lås på jubilee länk. Tycker det sabbar lite...![]()
Mycket snygg klocka! Är det spännet standard på 41an?Riktigt snygg. Synd bara att det är Oyster lås på jubilee länk. Tycker det sabbar lite...![]()
Mycket snygg klocka! Är det spännet standard på 41an?
Jag har sett något som liknade rubberB på en dj på bild. Såg mest konstigt ut i mitt tycke.Kapar tråden med en fråga, någon som har testat Rubber B på en Datejust 36? I mitt huvud kan det funka, haha!![]()
Låter nästan lika vidrigt som ett Nato på en DJ.Jag har sett något som liknade rubberB på en dj på bild. Såg mest konstigt ut i mitt tycke.
Jag har sett något som liknade rubberB på en dj på bild. Såg mest konstigt ut i mitt tycke.
Låter nästan lika vidrigt som ett Nato på en DJ.
![]()
Jag ser faktiskt inte ens att det finns någon rubber b som passar 36mm datejust. 34 och 39mm finns, men märkligt nog inte 36.Kapar tråden med en fråga, någon som har testat Rubber B på en Datejust 36? I mitt huvud kan det funka, haha!![]()
Jag ser faktiskt inte ens att det finns någon rubber b som passar 36mm datejust. 34 och 39mm finns, men märkligt nog inte 36.
Då kanske det finns konsensus att det ser för jäkligt ut?Jag ser faktiskt inte ens att det finns någon rubber b som passar 36mm datejust. 34 och 39mm finns, men märkligt nog inte 36.
Den tavlan, den länkenDagens. Vi som gillar detaljer..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dagens. Vi som gillar detaljer..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack..Den tavlan, den länken![]()
Tack. Hemligt vad jag gav men dom går för ca 45-48k..Så snygg! Får man fråga vad du gav?
Tack. Hemligt vad jag gav men dom går för ca 45-48k..Och dyrare blir dom..
Ahh..
Fakta. Kolla Rolex generellt. Och kolla vad DJ gick för förra året...Är det din förhoppning eller fakta?
Finns sjukt mkt nyare DJs till salu.
Blå...??Vad heter färgen på tavlan?
Fakta. Kolla Rolex generellt. Och kolla vad DJ gick för förra året...
Hahaha ingen aning vad den heter. Tror inte den här nåt speciellt namn..Haha tack för informationen!
Såg typ dom gå för runt 39-40 förra året. Nu typ 43-48k typ..Ok. Att äldre DJs ökat senaste åren, absolut. Att sexsiffriga ökat, nja.
Men det är kul att du trivs med din klocka, sjukt fina. Märklig inställning kring prisökningar bara. Var väl samma visa med dina senaste klockor också?
Fakta. Kolla Rolex generellt. Och kolla vad DJ gick för förra året...
Såg typ dom gå för runt 39-40 förra året. Nu typ 43-48k typ..
Går efter annonserade gällande både fr förra året och nu. Nja beror på vilken klocka. Köpte min 114060 i början på året. Fullset fr 2016 för 56. Nu ser jag folk sälja för ca 58-60 och inte ens gått ett år..Är de annonserade för det eller säljs dem därikring? Tycker att det tar sjukt lång tid för de flesta att sälja, iaf på KS, just nu.