• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Håller med om att det ser mer enhetligt ut med det dolda låset men personligen gillade jag oysterlåset ändå. Ser lite mindre ut som ett smyckesarmband plus att man får både mikrojustering och easylink.

Jag har sett något som liknade rubberB på en dj på bild. Såg mest konstigt ut i mitt tycke.
Låter nästan lika vidrigt som ett Nato på en DJ.
63BB661F-411E-48FC-A0DF-18E1C8C11DBF.gif

Ok. Att äldre DJs ökat senaste åren, absolut. Att sexsiffriga ökat, nja.

Men det är kul att du trivs med din klocka, sjukt fina. Märklig inställning kring prisökningar bara. Var väl samma visa med dina senaste klockor också?
Såg typ dom gå för runt 39-40 förra året. Nu typ 43-48k typ..

Är de annonserade för det eller säljs dem därikring? Tycker att det tar sjukt lång tid för de flesta att sälja, iaf på KS, just nu.
Går efter annonserade gällande både fr förra året och nu. Nja beror på vilken klocka. Köpte min 114060 i början på året. Fullset fr 2016 för 56. Nu ser jag folk sälja för ca 58-60 och inte ens gått ett år..

Tillbaka
Topp