Bas
Diamant
Då passar en 36mm dig utmärktSom sagt bara storleksskillnad. 36 för damer. 41 för herrar. Tycker tavlan med arabiska siffror på 41 mm är lite trevligare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då passar en 36mm dig utmärktSom sagt bara storleksskillnad. 36 för damer. 41 för herrar. Tycker tavlan med arabiska siffror på 41 mm är lite trevligare.
Jag är gubbe. Kör med TT.Då passar en 36mm dig utmärkt
Nä, det är signumet för Rolex Platinum modeller.Tror någon på att de kommer släppa babyblåa tavlor till DJ som påminner om Day-Datens platinum?
Historiskt - ja. Saker förändras. GMT kom i stål. Så även Sky-Dweller.Nä, det är signumet för Rolex Platinum modeller.
Har för mig jag sett den tavlan i en DD vitguld. Kan ha fel.Nä, det är signumet för Rolex Platinum modeller.
Klart du kan ha sett det. Den passar ju i samma ref-vitguld också. Men ska säljas enbart till PT.Har för mig jag sett den tavlan i en DD vitguld. Kan ha fel.
Jubilee, alltid Jubilee.Vad föredrar ni? Jubilee eller oyster på en
6-siffrig DJ?
OysterVad föredrar ni? Jubilee eller oyster på en
6-siffrig DJ?
Alltid Jubilee på DJVad föredrar ni? Jubilee eller oyster på en
6-siffrig DJ?
Skulle dock föredra jubilee till tuxedo, gifter sig fint. Blir sugenVad föredrar ni? Jubilee eller oyster på en
6-siffrig DJ?
Jubillee alla dagar i veckan. Osar elegans och sofistikationVad föredrar ni? Jubilee eller oyster på en
6-siffrig DJ?
Till den glasringen skulle jag absolut välja Oyster för en sportigare look.Vad föredrar ni? Jubilee eller oyster på en
6-siffrig DJ?
Har du servat rolle hos doktorn, några erfarenheter i så fall? Man bör väl iaf få skriftligt på att han inte tar fram polertrissanBergströms är AD och därför dyrare. I Stockholm finns t ex Dr Watch som servar Rolex för 4000kr.
Jag tycker däremot att Jubilee och fluted blir lite för mycket detaljer.Till den glasringen skulle jag absolut välja Oyster för en sportigare look.
Jubilee passar bra till fluted bezel och ger ett mer dressat intryck.
Jadå. Har servat Rolex, Heuer och JLC utan problem. Har avstått från polering.Har du servat rolle hos doktorn, några erfarenheter i så fall? Man bör väl iaf få skriftligt på att han inte tar fram polertrissan
Jag skulle rekommendera Kaplans. Tror det kostar 400kr + 1 % av värdet.Jag fick en Datejust 1601 av min kära fru i 30 års present som köpte den av en medlem här på forumet.
Jag behöver ett värderingsintyg på klockan till mitt försäkringsbolag ifall någonting skulle hända med klockan, någon som kan rekommendera någon i Stockholms City? Vad kommer jag att få betala för en värdering?
Tack på förhand!
/Niklas
Grattis! Var det den som låg på Blocket för ca 2 veckor sedan?Klippte denna igår!
Vet ej köpte här på KS!Grattis! Var det den som låg på Blocket för ca 2 veckor sedan?
Klippte denna igår!
Så sjukt fint!Snygg! Hade svårt för romerska siffror först men nu börjar jag gilla det mer och mer...
Romerska siffror är awesomeSnygg! Hade svårt för romerska siffror först men nu börjar jag gilla det mer och mer...
Romerska siffror är awesome
Mm, den är finHåller med! Wow, vilken tavla!
Mm, den är fin
Vet faktiskt inte, den satt på när jag köpte klockan. Det är säkerligen inte originaltavlan, men om den köpts till eller är en servicetavla vet jag inte. Någon kanske kan upplysa mig?Är det servicetavla?
Vet faktiskt inte, den satt på när jag köpte klockan. Det är säkerligen inte originaltavlan, men om den köpts till eller är en servicetavla vet jag inte. Någon kanske kan upplysa mig?