Charles_
Guld
Snyggt! Är det BandRBands?
Kalv!Nice. Vad är det för band?
Tack Bahrain Police Force.Det där är riktigt bra. Vilket crest är det där?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Är det BandRBands?
Kalv!Nice. Vad är det för band?
Tack Bahrain Police Force.Det där är riktigt bra. Vilket crest är det där?
Verkligen snygg tavla. Är det lite linnestruktur?Nya byxor.
Eftersom du frågar: nato är inget för en DJ. Men en trevlig klocka.Hej!
Har spanat runt i tråden länge och kollat på fina DJs, tänkte att jag skulle slänga in min första post!
Satte på ett natoband idag, vad tycks?
Eftersom du frågar: nato är inget för en DJ. Men en trevlig klocka.
Aj aj aj, aldrig nå annat än jubilee på en DatejustHej!
Har spanat runt i tråden länge och kollat på fina DJs, tänkte att jag skulle slänga in min första post!
Satte på ett natoband idag, vad tycks?
Haha det verkar vara konventionellt här minst sagtAj aj aj, aldrig nå annat än jubilee på en Datejust
Är ju så grym så det är ju självklartHaha det verkar vara konventionellt här minst sagt
16200?En av få klockor jag ångrat att jag sålt
Yes!
Bra combo! Date 34mm är verkligen grym, underskattad klocka.Påskfirande på landet, jag 36mm och tjejen 34mm. Glad påsk Date lovers!
Måste medge att den är hysteriskt snygg!Kommer eventuellt sälja min om någon är sugen. Dra iväg ett PM!
Tack! Känns vemodigt att sälja men annat har dykt upp som kanske aldrig kommer igenMåste medge att den är hysteriskt snygg!
Är det svarta visare?Kommer eventuellt sälja min om någon är sugen. Dra iväg ett PM!
Nej.Är det svarta visare?
Nej, bara bilden!Är det svarta visare?