Kanske jag som är lite ostadig med iPhonenOj vilka speciella romerska siffror, sen nästan photoshop’ade ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske jag som är lite ostadig med iPhonenOj vilka speciella romerska siffror, sen nästan photoshop’ade ut
Väldigt mycket rock n roll med den tavlanOj vilka speciella romerska siffror, sen nästan photoshop’ade ut
Det är också rock n rollKanske jag som är lite ostadig med iPhonen
Tycker din dj är finast fast hulk är inte så tokig den hellerSka min DJ få kliva åt sidan?
Nej.Ska min DJ få kliva åt sidan?
Och en jäkligt fin sådan!Oysterquartz är ju också en datejust
Äntligen!
Oh. Den ultimata konfigurationen!Äntligen!
Snyggt!! GrattisÄntligen!
Den är så bra!Äntligen!
Grymt. Grattis.Äntligen!
Den understa bilden, satan i gatan så grym den är. Grattis!Äntligen!
Stort grattis, nu förstår jag vrf speedyn får lämnaÄntligen!
Grattis !Äntligen!
Ser riktigt fin ut i boetten, har du lite fler bilder på denOysterquartz är ju också en datejust
Saknar min blåa när man ser den, kommer vara underbar i sommar..Äntligen!
Så jäkla fin.. och vilket fantastiskt skick!
Risken är ju att du tappar skruven, armbandet går isär och klockan åker i marken/försvinner. Så ja, det bör åtgärdas snarast. Bara att skruva tillbaka med en passande mejsel. Har du loctite med lättaste låsningen, lägg på lite sånt på gängorna med. Om du inte har grejer som passar bara gå till närmsta klockbutik så fixar de skruven på fem sekunderJag har en Datejust 1601 sedan två månader tillbaka. Självklart är jag väldigt nöjd, men idag när jag skulle ta på mig den insåg jag att det sticker ut en liten pigg eller skruv från armbandet (se bifogad bild).
Är det bara att skruva tillbaka den med en liten skruvmejsel?
Finns det någon risk att använda klockan innan man åtgärdar detta?
Tack på förhand!
/Niklas
Den där känner man igen Grattis till en fin klocka!Då kan man återigen posta i denna tråd
(Vet att tid & datum inte är inställt än)
Grymt FET!Äntligen!