Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så länge båda klockorna är utrustade med 3135-verket så passar tavlorna rakt av, är även relativt säker på att detsamma gäller för klockor med 3035-verket.Någon som har koll om en tavla till en ny 6-siffrig DJ passar i en äldre 5-siffrig?
Fasen vad snygg denna var!
Datejust och snabbkaffe... fredag!
+1Nja, jag gillar det på bild. Men det känns fel, kan vara att jag ogillar något annat än länk om den inte har lugholes. Vilket är svårt att få på 116XXX..
+1 på den! Verkar vara svårt att hitta bilder på 6-siffriga DJs med annat än länk. Hittat ett par bilder men inte mycket...
Hmm, ställde frågan till en AD någon gång när vi snackade lite och de ville inte montera en tavla på en klocka som inte finns i den konstellationen från rolex.Någon som har koll om en tavla till en ny 6-siffrig DJ passar i en äldre 5-siffrig?
Dom ville kanske stoppa den så att den visar samma tid vid omtagningar av scenen men det är en killgissning.Fan så sugen jag blev på en 16234 efter att ha sett Lost in translation med Bill Murray! Undrar varför kronan var dragen :O
Är nog en bra gissning.Dom ville kanske stoppa den så att den visar samma tid vid omtagningar av scenen men det är en killgissning.
Ja via AD kan det vara lurigt om man inte har en bra relation men går ju att lösa på andra sätt också.Hmm, ställde frågan till en AD någon gång när vi snackade lite och de ville inte montera en tavla på en klocka som inte finns i den konstellationen från rolex.
Absolut, jag saknar till exempel blå tavla till 6-siffriga TT DJ var sugen på att sätta in det på min.Ja via AD kan det vara lurigt om man inte har en bra relation men går ju att lösa på andra sätt också.
Nej. Det brukar finnas DJ hos AD, kanske inte den kombon du är ute efter dock.Är DJ och Date lika hårt ansatta av brist som övriga Rolex? Jag ska till storstan i morgon och undrar om det var värt att ta en sväng förbi AD för att prova. Men det är kanske lönlöst.
Nej. Det brukar finnas DJ hos AD, kanske inte den kombon du är ute efter dock.
Absolut, jag saknar till exempel blå tavla till 6-siffriga TT DJ var sugen på att sätta in det på min.
Vit. Funderade på silver men kände att det blev finast med vit som gör sig bra med den taggiga ringen och jubilélänken.Så fin! Är tavlan vit eller silver?
De nya DJ (116334, 126334) är 41mm så de lär knappast funka på 5 siffrig ref (ex. 16014, 16030 etc) som är 36mm.Någon som har koll om en tavla till en ny 6-siffrig DJ passar i en äldre 5-siffrig?
Det finns nya DJ i storleken 36 mm...De nya DJ (116334, 126334) är 41mm så de lär knappast funka på 5 siffrig ref (ex. 16014, 16030 etc) som är 36mm.
Yes, jag vet. Finns ju även 34 och 31mm. Frågan var ju lite olklart ställd men kanske underförstått att det bara avsåg samma case size...Det finns nya DJ i storleken 36 mm...
Yes, man kan köpa till 1,5 bitar för attNyss fått hem en 116234
Får dock inte till någon 100% passform på länken, lite för stort/för litet med en länkbit.
Finns det halvlänkar till superjubilee?
Snyggt!Nyss fått hem en 116234
Får dock inte till någon 100% passform på länken, lite för stort/för litet med en länkbit.
Finns det halvlänkar till superjubilee?
Älskar när man hänger på låset hos företagscenter för att hämta ut värdepaket!
En vit box som alla känner igen..
Rolex datejust 116234
Silvrig stick-dial som nästan ser vit ut ibland!
En bra start på dagen helt enkelt!
Yes, man kan köpa till 1,5 bitar för att
Få perfekt passform!
Edit: grattis till en grym klocka!
Tack för snabba svar, då får det bli en 1,5 länk att komplettera med!Snyggt!
Japp, det finns s.k. XL-bitar, kör själv med två sådana på min 116200. Listar 1.500 kr.
sjukt cool!DJ och jag på lunchpromenad.
Har även jag hittat tillbaka
Tror dock i ärlighetens namn att jag föredrar min gamla med svart isad tavla
Typ blue diamond(?)Nej nu blir man sugen. Vet du vad en sådan tavla heter?