Har även jag hittat tillbaka
Tror dock i ärlighetens namn att jag föredrar min gamla med svart isad tavla
Grymt bra! Tycker att den blå tavlan och isen gifter sig fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har även jag hittat tillbaka
Tror dock i ärlighetens namn att jag föredrar min gamla med svart isad tavla
Haha! Spot on. Givna stilförebilder. Du kan välja mellan Fila och Sergio TacchiniSchysst med TT, tycker det är få som verkar köra med det när man kikar in tråden? Ingår tracksuit när man köper full set?
Tacchini är givetHaha! Spot on. Givna stilförebilder. Du kan välja mellan Fila och Sergio Tacchini
Glöm inte den vita. Jag skulle byta till blå tavla tänkte jag. Sedan fick jag hem min med vit tavla och är VÄLDIGT nöjd.
Lätt val!
Slutet gott, allting gott!Update:
Nu är klockan inlämnad för att skickas vidare till Schweiz, Bergströms menade att den här typen av ärenden brukar ta ca tre månader... Ska bli väldigt spännande att höra vad åtgärden blir med tanke på att ändlänkarna som bekant sitter ihop med länken.
Förhoppningsvis finns det andra som har möjlighet att posta bilder på sina blå 1162xx under tiden min är på resande fot
Hurra!Slutet gott, allting gott!
Klockan är tillbaka och nya ändlänkar sitter monterade
Härligt, saknar min...gammal kärlek rostar aldrig.Slutet gott, allting gott!
Klockan är tillbaka och nya ändlänkar sitter monterade
Klassiker. GrattisEfter att ha tittat här i tråden under en längre tid, så gjorde jag slag i saken nu i veckan. Vi bekantar oss och det känns som att det är början på ett längre förhållande Trevlig tråd för övrigt med många fina klockor.
Tack! Supernöjd!Klassiker. Grattis
snygg som fasen!Glöm inte den vita. Jag skulle byta till blå tavla tänkte jag. Sedan fick jag hem min med vit tavla och är VÄLDIGT nöjd.
Tack!snygg som fasen!
Ingen som kör de modernare 116XXX på läder/annat än länk? Tänker att ett Molequin-grained skulle kunna vara rätt shysst
+1 på den! Verkar vara svårt att hitta bilder på 6-siffriga DJs med annat än länk. Hittat ett par bilder men inte mycket...Ingen som kör de modernare 116XXX på läder/annat än länk? Tänker att ett Molequin-grained skulle kunna vara rätt shysst
Det kan ju bero på detta:+1 på den! Verkar vara svårt att hitta bilder på 6-siffriga DJs med annat än länk. Hittat ett par bilder men inte mycket...
Gillar den gråa tavlan!Funderar på att köra en ”datejust vecka” med olika Datejust varje dag...
Börjar med denna grymma 1603an med grå tavla!
Mvh
Micke
Gillar den gråa tavlan!
Lumepluppen kl. 13 ser lite lattjo ut
Så fin! Är tavlan vit eller silver?