läcker tavla! Går det att det gröna håller eller är det jag som blir lurad av bilden?
Kul du gillar tavlan! Den är grå och skiftar i olika ljus. Tror bilden luras lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
läcker tavla! Går det att det gröna håller eller är det jag som blir lurad av bilden?
Tjo på er.
Jag är på jakt efter en DJ 1601 eller kanske tom 16014 om priset är rätt. Hör gärna av dig om du går i tankar att avyttra.
Mvh
//Peter
Bland annat. Skenande priser, rånrisk och Rolex extremt löjliga och orimliga riktlinjer för ADs är väl med saker som får mig att avstå.På grund av kostnaden för tavelbyte?
Bra fråga men någonstans 30-35 tänker jag. Lite beroende på skick och lull lull såklart.Vad är rätt pris på en 16014?
Har du lagt upp en köp annons?Bra fråga men någonstans 30-35 tänker jag. Lite beroende på skick och lull lull såklart.
Dock så är jag inte intresserad av svarta tavlor. Grå funkar, men helst någon av de ljusare. Champagne, pärlemor, vit eller vad nu benämningen må vara.
Sen behöver det inte prompt vara 16014 kan vara en 16013 eller 1603.
Är helt enkelt ute efter en juste DJ.
JappHar du lagt upp en köp annons?
Absolut, R220xxxSnyggt!
Får man fråga vad den har för serienr? Bara de tre första såklart.
Bra fråga men någonstans 30-35 tänker jag. Lite beroende på skick och lull lull såklart.
Dock så är jag inte intresserad av svarta tavlor. Grå funkar, men helst någon av de ljusare. Champagne, pärlemor, vit eller vad nu benämningen må vara.
Sen behöver det inte prompt vara 16014 kan vara en 16013 eller 1603.
Är helt enkelt ute efter en juste DJ.
Helt klart polerad. Men 6-siffriga är ju mycket rundare och blankpolerade jämfört med tidigare.Något konstigt med denna? https://www.chrono24.se/rolex/datejust--id12219834.htm
Tänker på typ eventuell polering osv.
Helt klart polerad. Men 6-siffriga är ju mycket rundare och blankpolerade jämfört med tidigare.
Är det en G-serie?
Rolex började med random serials skiftet 2010-2011. G-serie är sista 2010. Papper saknas så det är bra att veta hur de vet att den är från 2010.Hur ser man att den är polerad? Saknar uppenbarligen öga för det. Ska fråga om G-serie, vad innebär det ens?
Som @zippan säger så ser denna klockan inte ut vara vara i det bästa skicket, även länken ser också ut att vara sönderpolerad..om jag vore dig hade jag hoppat detta ex.Något konstigt med denna? https://www.chrono24.se/rolex/datejust--id12219834.htm
Snygg konfiguration och bra pris. Ser ut som en klocka som har används i vardagen. Inget konstigt egentligen. Har svårt att se att länken skulle vara sönderpolerad. Jag har aldrig haft en sexsiffrig dj iofs.Något konstigt med denna? https://www.chrono24.se/rolex/datejust--id12219834.htm
Bråttom till köp & sälj?Magiskt vacker!
Vad får dig att tro det?Bråttom till köp & sälj?
Rolex började med random serials skiftet 2010-2011. G-serie är sista 2010. Papper saknas så det är bra att veta hur de vet att den är från 2010.
Kolla på bandhornen, märkena i stålet är mjuka, övre högra t.ex, vilket tyder på polerat. Glasringen ser mjukare ut än en ny också. Kan ju bara vara vinklarna på allt detta. Bilderna är inte de bästa.
Länken ser inte bra ut i mina ögon, sönderpolerad kanske är lite hårt men den ser iaf ut att vara dåligt polerad.Snygg konfiguration och bra pris. Ser ut som en klocka som har används i vardagen. Inget konstigt egentligen. Har svårt att se att länken skulle vara sönderpolerad. Jag har aldrig haft en sexsiffrig dj iofs.
Länken ser inte bra ut i mina ögon, sönderpolerad kanske är lite hårt men den ser iaf ut att vara dåligt polerad.
Tycker borstningen på länken ser slarvig utÄr det vid luggarna du tänker?
Tycker borstningen på länken ser slarvig ut
Kanske inte den bästa klockan för ett padelpass, finns ganska mycket att slå klockan in och mycket hårda tillslag som kan skada klockan..Kör en Nadal för dagens padelpass
Om jag ska vara helt ärlig så stannade den hemmaKanske inte den bästa klockan för ett padelpass, finns ganska mycket att slå klockan in och mycket hårda tillslag som kan skada klockan..
Bra val skulle jag säga, har själv spelat padel i 3-4år och lägger Alltid av mig klockan, finns som sagt för mycket stål, glas och hårda slag för jag skulle känna mig trygg med det.Om jag ska vara helt ärlig så stannade den hemma