Jisses... Diy 116234 till 116200-projekt kanske? Liite polering till och bezeln är slät!Visst är denna kraftigt och dåligt polerad?
https://www.chrono24.se/rolex/datejust-116234-tuxedo-silver-2008--id12977362.htm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jisses... Diy 116234 till 116200-projekt kanske? Liite polering till och bezeln är slät!Visst är denna kraftigt och dåligt polerad?
https://www.chrono24.se/rolex/datejust-116234-tuxedo-silver-2008--id12977362.htm
Snyggt! Vad får man ge ca för ett oyster och vilken ref har det?16220 på nytt oyster
Vet ej, kom med klockan.Snyggt! Vad får man ge ca för ett oyster och vilken ref har det?
Hittade en gammal klassiker som officiellt inte tillverkas längre men som tydligen görs ändå (endast den rolexägda butiken i Geneve som får dem enligt dem själva).
tycker denna är fetare än DD's!!Hittade en gammal klassiker som officiellt inte tillverkas längre men som tydligen görs ändå (endast den rolexägda butiken i Geneve som får dem enligt dem själva).
Håller med, fel tavla bara. Ogillar vit, annars hade jag slått till direkttycker denna är fetare än DD's!!
Den där är verkligen magisk! (även om jag måste erkänna att jag nog hade bytt tavla, har svårt för romerska siffror)Hittade en gammal klassiker som officiellt inte tillverkas längre men som tydligen görs ändå (endast den rolexägda butiken i Geneve som får dem enligt dem själva).
Den är ju inte klok!Hittade en gammal klassiker som officiellt inte tillverkas längre men som tydligen görs ändå (endast den rolexägda butiken i Geneve som får dem enligt dem själva).
En vän till mig servade sin för 7k för inte så längesen.Har för avsikt att lämna in min skönhet 16234 på service i januari. Var inne hos Bergström för någon vecka sedan och fick prisuppgift på 6 100 kr. Men att det max kan tillkomma ca 1 500 kr beroende på om det är något som behöver bytas. Så räknar med max 8 000 kr. Han kände på uppdraget, datumjustering osv och tyckte klockan skötte sig bra.
Min är från 1997 med okänd servicehistorik.
Någon som gjort service på sin 5-siffriga och vad har det gått loss på?
Mäktigt!Handen i fickan
Me too brother. Ogillar roman dialDen där är verkligen magisk! (även om jag måste erkänna att jag nog hade bytt tavla, har svårt för romerska siffror)
Vad för skick?Vad skulle ni säga att en datejust 16013 twotone från 85, fullset, jubileelänk gå för?
När blev den servad senast?Vad skulle ni säga att en datejust 16013 twotone från 85, fullset, jubileelänk gå för?
Tjusigt! Vilken ref är detta?Första gången med jubilee och mycket nöjd.
Servad 1,5 år sedan. Ej polerad, en del stretch i länk, allmänt bra skick.När blev den servad senast?
Hur är allmänna skicket?
Är det polerad och isf är det väl utfört?
Hur mycket stretch är det i länken?
40' till 60'. Beror på skick givetvis. Samt köp från privat eller handlare.Vad skulle ni säga att en datejust 16013 twotone från 85, fullset, jubileelänk gå för?
16014Tjusigt! Vilken ref är detta?
Hittade en gammal klassiker som officiellt inte tillverkas längre men som tydligen görs ändå (endast den rolexägda butiken i Geneve som får dem enligt dem själva).
vad kostade den?Hittade en gammal klassiker som officiellt inte tillverkas längre men som tydligen görs ändå (endast den rolexägda butiken i Geneve som får dem enligt dem själva).
Frågade faktiskt intevad kostade den?
är det den däraFrågade faktiskt inte
Haha! Gissar på typ samma som en DDär det den dära
"om man måste fråga vad den kostar så har man inte råd"
den lär väl ligga på lite över 300k?
sen borde man kunna köra ett besök hos globalblue efteråt
får en feeling av att en dd nog är nån tusing dyrare bara för att hirarkin ska stämma i rolexfamiljenHaha! Gissar på typ samma som en DD
Instämmerfår en feeling av att en dd nog är nån tusing dyrare bara för att hirarkin ska stämma i rolexfamiljen
Vilken tavla gäller det?Vad skulle ni säga att en datejust 16013 twotone från 85, fullset, jubileelänk gå för?
ChampagnetavlanVilken tavla gäller det?
"american psycho" modellenChampagnetavlan