Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Champagnetavlan
"american psycho" modellen
Oj trodde faktiskt det var champagne som var med i AP. Den jag pratar om är champagne!Champagne eller tapestry-tavlan? Det är ju tapestry-tavlan som är AP-modellen, grymt snygg! Funderade på den förra året men blev aldrig av. Sjukt snygg tavla!
(Bilder tagna från nätet)
Jag har förstått det som att det är den med Tapestry-tavlan när jag gottat ner mig men kan å andra sidan inte bekräfta det till 100%. Hursomhelst är det en grym DJ oavsettOj trodde faktiskt det var champagne som var med i AP. Den jag pratar om är champagne!
Mittenbilden är är min gamla flamma, saknar den som fan stundtalsChampagne eller tapestry-tavlan? Det är ju tapestry-tavlan som är AP-modellen, grymt snygg! Funderade på den förra året men blev aldrig av. Sjukt snygg tavla!
(Bilder tagna från nätet)
Den Bateman bär har tapestry-tavlan i färgen champagne (eller guld), brukar man säga. Men ju mer jag tittat på de få bilder som finns känns det som att han bär en med diamanttavla. Titta noga, är det inte små fyrkantiga stenar?Jag har förstått det som att det är den med Tapestry-tavlan när jag gottat ner mig men kan å andra sidan inte bekräfta det till 100%. Hursomhelst är det en grym DJ oavsett
Där ser man! Kan verkligen förstå det! Så jädra läcker!Mittenbilden är är min gamla flamma, saknar den som fan stundtals
mysigt med lite grus, passar den klockan bra!Tur man har nåt vackert att vila ögonen på när man hamnar i bilkö...
Gillade inte romerska index förr men de växer på mig. Snygg!Min 116234 med blå romartavla
Funderat ett tag på om man ska låta gröna klistermärke sitta kvar? Kanske dumt att det låtit sitta kvar från början på en klocka från 97? Lär väl sitta ordentligt nu.
Varför vill du ta bort den?Vad tror ni folks? Om man tar bort klistermärke som suttit där i över 22 år, kanske en polering behövs på boettlocket?
Vet inte, en fixidé kanske... Eller vill se boettlocket ibland. Tror inte det är "premium" att ha det kvar åtminstone.Varför vill du ta bort den?
Grym bild!
Jo, låt det sitta. Det ÄR premium!Vet inte, en fixidé kanske... Eller vill se boettlocket ibland. Tror inte det är "premium" att ha det kvar åtminstone.
För få DJs folket!
Fram med handlederna
Trist vet jag inte, mer stilig och tidlös!Snygg tavla! min framstår ju som ganska trist i jämförelse...
Snygg tavla! min framstår ju som ganska trist i jämförelse...
Haha helt sant! Inget att bli arg över när man fastnar i köerTur man har nåt vackert att vila ögonen på när man hamnar i bilkö...
Tack!Grym bild!