• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Omega87

Rolex

"american psycho" modellen

Champagne eller tapestry-tavlan? Det är ju tapestry-tavlan som är AP-modellen, grymt snygg! :greedy: Funderade på den förra året men blev aldrig av. Sjukt snygg tavla!

(Bilder tagna från nätet)
20181116_091732.jpg
E230542A-E50A-424D-9B3E-27355E1366E3.jpeg
IMG_4427.jpg
 

Jay B

Omega
Skrev om detta för någon vecka sen men saknar en länkbit 6 på ena sidan. Har beställt en länkbit 6 från eBay i stål (som jag hoppas passar) och tänkte montera på den på min TT genom att sno mittenväljare i guld från extra ens links. Tänkte inte göra detta själv, men tror ni det kan funka? Annars får jag bara leva med det
 

Weberg

Audemars
Jag har förstått det som att det är den med Tapestry-tavlan när jag gottat ner mig men kan å andra sidan inte bekräfta det till 100%. Hursomhelst är det en grym DJ oavsett :)
Den Bateman bär har tapestry-tavlan i färgen champagne (eller guld), brukar man säga. Men ju mer jag tittat på de få bilder som finns känns det som att han bär en med diamanttavla. Titta noga, är det inte små fyrkantiga stenar?

Screenshot_20191124_204258.jpg
 
Topp