S
Staafen
Guest
Såg denna på Tradera precis. Har för mig att någon i tråden efterfrågade en diatavla?
https://www.tradera.com/item/377943208
https://www.tradera.com/item/377943208
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Första ”riktiga” klockan inhandlad blev en 116200
Brukar det vara tomt på 36mm datejust?Bergströms Uppsala har fått in lite dj
Brukar det vara tomt på 36mm datejust?
Kanske otur med tajmingen, tycker mig ha sett dj36 i stål rätt ofta hos AD. Den modellen kostar ju fortfarande en bra bit under list begagnade så vore konstigt om det var väntelista på dem!när jag vart in i butikerna i sthlm så har det vart tomt på 36mm med Jubilee iaf, kanske jag som haft extremt dålig timing bara. Men om dem inte vore slut så hade väl inte priserna rusat så mkt på begagnat heller jämfört med tidigare?
Gripen har just en DD och en 1601 ute för 75k resp 58k.Lite sugen på en DD eller 1601 i solid Gold. Vad tror ni priset på en 1601 i solid 18k går på?
TT resp. stål.Är det någon som har koll på skillnaden mellan jubilee-länk med stämpeln 455 och 555?
Dom börjar på 45 tkr och går sedan spikrakt uppåt. Men för 50 tkr går att hitta.Lite sugen på en DD eller 1601 i solid Gold. Vad tror ni priset på en 1601 i solid 18k går på?
Ja, typ i ett riktigt bajsigt skick.Dom börjar på 45 tkr och går sedan spikrakt uppåt. Men för 50 tkr går att hitta.
Mm, kanske. Men dessa var väl inte så tokiga?Ja, typ i ett riktigt bajsigt skick.
Plexiglas, nein nein....Mm, kanske. Men dessa var väl inte så tokiga?
Nu hänger jag inte med... Förklara!Plexiglas, nein nein....
Är det inte 1803'or med plexiglas som du postar ??Nu hänger jag inte med... Förklara!
1803 är ju DD, detta är ju vanliga DJ.Är det inte 1803'or med plexiglas som du postar ??
Ah det har du ju rätt i1803 är ju DD, detta är ju vanliga DJ.
Hahaha, vilken jäkla vändning! Jadu, det är frågan. Kanske nånstans i garderoben, men vinylsamlingen har jag pausat på obestämd tid...Ah det har du ju rätt i
Men har du fortfarande kvar din gröna 'Ride the lightning' LP ??
Ursäkta då.Hahaha, vilken jäkla vändning! Jadu, det är frågan. Kanske nånstans i garderoben, men vinylsamlingen har jag pausat på obestämd tid...
Hur mycket dyrare uppskattar du att instegs DDn är? 5-10?Dom börjar på 45 tkr och går sedan spikrakt uppåt. Men för 50 tkr går att hitta.
Det är lurigt just nu, modellerna flyter liksom i varandra. Till exempel upplever jag att 1601or i gult guld börjat öka ganska snabbt, och i vissa fall ligger de på samma nivå som 1803orna. Vet inte om det beror på att guld generellt ökar i popularitet när marknaden känns ostadig, eller om det är en trend. Hursomhelst, om jag skulle köpa en DD/DJ (guld) idag, skulle jag tänka såhär:Hur mycket dyrare uppskattar du att instegs DDn är? 5-10?