S
Staafen
Guest
Varannan vecka?Säkert! Men du får hitta en egen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varannan vecka?Säkert! Men du får hitta en egen
Hahaha!! Ska du också börja?Varannan vecka?
Tänkte mer på er två men jag kan vara med också haha!Hahaha!! Ska du också börja?
Sylvass, trevlig tavla med1601 med Buckley idag. Orkade inte ställa datum...
Kan ju ha min omega ploprof som går runt samtidigtTänkte mer på er två men jag kan vara med också haha!
Fick du med dig någon hem?Lite godis hos Krons från igår
Sjukt läcker tavla!16234, Slate tapestry dial
Snart en vecka med 126334. Ljuset gör stor skillnad på denna tavla. Klockan växte på mig i dag när solen var framme!
Tyvärr ikkeFick du med dig någon hem?
Måste säga att den gamla tavlan med Romerska rälsen är finare. Dock är nog den nya boetten snyggare. Kan man inte få båda!Fick prova nya DJn idag. Trevlig men trots att jag ägt en 116234 såg ingen direkt skillnad mer än rälsen på tavlan
Den är fin den där, utmärkt val!Nytillskott, nu får jag också vara med i denna tråd äntligen!
Tack! Mkt nöjd!Den är fin den där, utmärkt val!
Väldigt avis på dig, åkte väldigt mycket i yngre dagar och saknar det...have fun!Åkning i Trysil väntar.
mmm, diggar denna... hur går jakten på länken?16018
God fortsättning!
Uhhh. Hemskaste jakten. Sålde min 16018 istället back in the daymmm, diggar denna... hur går jakten på länken?
Ja, har hört att det kan vara en jobbig och dyr historia..Uhhh. Hemskaste jakten. Sålde min 16018 istället back in the day
Det går väl sådär. Som sagt så skulle man köpt med länk direkt. Velar även lite emellan Jubilee och president. Är även lite rädd för kopior. Verkar finnas mycket sånt tyvärr.mmm, diggar denna... hur går jakten på länken?
ja, hört det också.. är dock inget fel att kör läderDet går väl sådär. Som sagt så skulle man köpt med länk direkt. Velar även lite emellan Jubilee och president. Är även lite rädd för kopior. Verkar finnas mycket sånt tyvärr.