Ja det är fjantigt, jag förstår tex daytona, men där finns det bara två färger. Att saluföra 35 tavlor till datejust 116**, men bara sälja 25 till "alla", för att de andra 10 är FÖR populära? Det är ju galet, vad vill de uppnå? Det lär ju inte vara någpn risk att det skulle sluta med BARA BLÅ Datejusts ändå, ä en om.månha köpgw en jist blå tavla.
Daytinan kan jag ändå förstå, när 80% vill ha en vid så finns det tillslut liksom."inga" svarta, eller med tankwnpåmåriset på gulguldaren med grön tavla. Jag tycker väl att det är "ok" på nåt vis att duninte aka kunna, i efterhand öka priset med 150k på din klocka genom att köpa en 7k kr tavla.
Men en blå eller grå, vit eller svart DJ 116... kostar väl i rwgwlnlika mkt? Dwt aom skiljwr priset är väl skicket på köockan (och nu, iom mina inlägg) så stiger alla datejust med blå tavla 5 lax
Jäkligt dumt, fan Rolex har ju varit bra. Nu verkar det som att det snart kommer krav på HUR du får bära din rolex, och att du får skriva under ett gäng kontrakt och garantera att du inte uppträder "ovärdigt" på fyllan med din roöex på armwnnoch råkar bli filmad", "att du inte uttrycker vissa åsikter med en synlig rolex så det dokumenteras" etc etc..
Fan, de e synd att de har börjat såhär. Har varit )och är, mitt favoritmärke. Men de är inte så många Rolex kvar som är intressanta för mig. Så jag hoppas jag får byta tavlan på min gamla DJ.
Kanske finns det nån som gärna byter med mig?
jag har en vit med romerska siffror nu. Tänkte sätta i en silverfärgad med stickindex
Edit, bättre bild.