Göteborgare
Silver
Får man vara med i tråden nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara när du plastad av så klart. Det är sen gammalt.Får man vara med i tråden nu?
Mycket bra val!Får man vara med i tråden nu?
https://klocksnack.se/search/13445649/?q=Datejust+Oysterlänk&o=date&c[node]=50Vad får man ge för en beggad oysterlänk till 6-siffrig datejust?
Ser bra ut och kul att du ändrat uppfattning En med vignette tavla alternativt svart tapestry hade varit något. Verkar dock vara ganska ovanliga.Här är min 16233. Införskaffad nu under semestern. Har alltid tyckt att tavlan är tråkig, men nu gillar jag den skarpt!
Detta är klockan jag använder mest i dagsläget.
Avplastad och klar. Däremot ett bra pris på schiphol
Grattis! Fanns det ett bra utbud där?
Polerad, hårt polerad.Halloj folket,
Kikar lite på en helguldig DJ36 ref 116138 men funderar om den är polerad eller ej. Är det någon här inne som kan avgöra- orörd eller polerad?
Kul.... då stryker vi den....Polerad, hårt polerad.
Däremot stort tack för du kunde hjälpa till!Polerad, hårt polerad.
Kul.... då stryker vi den....
Ljuset är ju inte förlåtande heller. Kanske är bättre än vad bilderna berättar.Däremot stort tack för du kunde hjälpa till!
Vad var det som gjorde att du kunde se att den var sönderpolerad? =) frågar för jag själv ska kunna avgöra i framtiden..Ljuset är ju inte förlåtande heller. Kanske är bättre än vad bilderna berättar.
Nej. Kollar glasringen, den är matt, skall vara väldigt skarp. Kronan på låset är inte skarp. Kanterna på låset är inte skarpa.Vad var det som gjorde att du kunde se att den var sönderpolerad? =) frågar för jag själv ska kunna avgöra i framtiden..
REF?Tycker det behövs mera blått i tråden!
126200-0006
De missade väl det förra gången alternativt att den blivit stötskadad sedan sist.Skulle vilja ha kommentarer på detta:
DJ 1601 från 1966 inlämnad för service på Nymans oktober 2018, full service utförd för ca 10k. Inget nämnt om kronan i det som behövde åtgärdas. Inget nämnt om kronan i "frivilliga tillval".
Har sett att sekundvisaren hackar sig fram lite i vissa lägen, så jag bestämmer mig för att utnyttja servicegaranatin innan den går ut i oktober 2020. Nymans håller med om att det är ett servicegarantiärende och tar emot den. Får ett mail efter några dagar om det som måste fixas (på garanti). Men man säger också att kronan måste bytas för att den är "stötskadad" -> 2700 kr. Klockan har varit i princip oanvänd mellan 2018-2020.
Hur är detta möjligt?
Mycket fin! Hoppas på att jag får tag på en med räfflad ring & jubilee snart. Väntan är olidlig.Sitter nöjd med min DJ sedan 11:e juni i år. Extremt bekväm på super jubilee sedan den lite bredare länkbiten införskaffats. Precis lagom flex för att vara bekväm men samtidigt stabil.
Lycka till i jakten! Jag satt ganska länge och letade efter just den här kombinationen så man får vara tålmodig och snabb på avtryckaren.Mycket fin! Hoppas på att jag får tag på en med räfflad ring & jubilee snart. Väntan är olidlig.