Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ögongodis!
En spontanbild på underverket.. trevlig kväll alla!
Hit i min bok Gillar även pyramidtavlorna i svart.Scannade instagram lite och hittade en hyfsad bild på nya blå tavlan. Fortfarande svårt att avgöra om det är en hit eller miss på bild. Ser fram emot att få se den på video eller IRL
Hoppas faktiskt att den ser bättre ut i verkligheten för denna bild gjorde mig nästan sjösjukScannade instagram lite och hittade en hyfsad bild på nya blå tavlan. Fortfarande svårt att avgöra om det är en hit eller miss på bild. Ser fram emot att få se den på video eller IRL
Se där, riktigt vacker och stilren! Har väldigt svårt att bestämma om jag vill ha en med DJ med slät bezel och oyster eller fluted och jubilee.... Den blå tavlan är däremot given.Här kommer en sommarblå till!
Gjorde slag i saken idag och beställde, givetvis med blå tavla, jubilee och vitguldsring 1-4 månader skulle det ta då inte AD själva vet exakt vad dom får in med varje leveransHar blivit sugen på en 126234 med blå tavla. Någon som vet hur status är på dessa från AD? 6 månaders väntetid eller går dom att få tag på hyfsat fort?
Grymt fin! Sitter som gjuten ocksåHär kommer en sommarblå till!
Så cool!Luftar nyförvärvet 1503 18k
Dags att plasta av.En bild på dotterns datejust 26 mm i nos skick.
Grym tavlaEn bild på dotterns datejust 26 mm i nos skick.
Fet!Luftar nyförvärvet 1503 18k