Hej på er!
Det har äntligen blivit dags att lägga en större peng på en klocka som varit en pojkdröm sedan länge. Just nu kan jag inte tänka mig något annat än en DJ med fluted bezel och rhodium urtavla. Jag är helt grön på detta och hade uppskattat lite tips inför köp. För mig spelar andrahandsvärdet och priset stor roll och jag undrar hur jag ska tänka för att göra ett bra köp. Chrono24 har lite dyrare priser som jag förstod det på en kommentar, men jag ser att en exempelvis 2020 DJ rhodium kan köpas för runt 78k från USA?
- Vad ligger priset på idag på en 2019-2020 DJ fluted bezel med rhodium eller blå urtavla? Med den vetskapen så kan jag överväga att eventuellt vänta på något billigare pris på blocket eller köpa från AD alterntivt chrono24.
Tack!
Edit: budget är kring ca 100 - 130k. Står det mellan 2-3 olika modeller/utföranden så tar jag den som tros hålla värdet bäst.
EDIT: Alla har vi olika smaker men shit vad jag tycker det är snyggt med rubber band. Mestadels andra modeller som brukar köra dessa band men hittade några DJ för inspiration. Vad tycker ni?