• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust och Date tråden

MIRRE

Omega
Listas som opolerad, vad tror vi?
60BDB973-EBEA-4789-BA6B-36E388CBAD58.jpeg
460E5A9C-345A-45D9-904D-FF8205BCD02A.jpeg
Bilder på min 5-siffriga som köptes i MINT condition för jämförelse. Lycka till :)
 

Bilagor

  • EF116C3B-5BC7-4E75-9556-D49BBB0C176E.jpeg
    EF116C3B-5BC7-4E75-9556-D49BBB0C176E.jpeg
    745.6 KB · Visningar: 45
  • CF5A32B6-6B89-4F71-9ADD-349D9469DF3C.jpeg
    CF5A32B6-6B89-4F71-9ADD-349D9469DF3C.jpeg
    547.2 KB · Visningar: 50

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Ser fin ut. Länk har åtminstone blivit polerad, kronan på låset är på väg bort.

67 brak också. Sjukt för en datejust. Som inte går att garantera om den är orörd, om det är sådana pengar en orörd går för.
 

FreddeM

Panerai
2-Faktor
Att jag aldrig lär mig.. 😅 Sålde min DJ tidigare i somras men givetvis är suget tillbaka. Nu är det dock en 126200 på oysterlänk som lockar. Tycker DJ på oyster blir bättre och bättre ju fler bilder jag ser. Har bara haft mina på jubileelänk så det är kanske dags att testa annat. Ni som har den nya med silvertavla, hur upplevs den IRL? Har bara sett den tavlan på bild.
 

PatrickBateman

Breitling
Hej. Någon som vet om länken från en datejust 126234 jubilee passar på en gmt master 2 116710LN ?
Tänkte köpa en datejust och vore kul om man någon gång kunde byta armbanden som omväxling.
 

BankAnden

Panerai
Finns inte en unison kötid utan beror på din relation med respektive AD. Kolla med din.
Hört från olika håll (ej Sverige) att kötid på DJ 41 och 36 nu börjar sticka iväg och tycker även den storyn verkar stämma med priser på greymarket. Tom hört om stängd kölista, vilket förstås kan vara dryga ADs, men känns som ingen rök utan eld...

Någon annan som hört samma?
 

Ukjent

Rolex
2-Faktor
Hört från olika håll (ej Sverige) att kötid på DJ 41 och 36 nu börjar sticka iväg och tycker även den storyn verkar stämma med priser på greymarket. Tom hört om stängd kölista, vilket förstås kan vara dryga ADs, men känns som ingen rök utan eld...

Någon annan som hört samma?
Hört samma från AD i Sverige. Inte stängda listor, men att det har blivit väntelista på 126234 senaste månaderna pga väldigt dåligt med leveranser. Iaf den blåa tavlan, men tror det var samma på flera av dom populära tavlorna.

DJ41 med fluted och jubilee tror jag det har varit lista på en stund redan.
 

Arvid E

Omega
Hört från olika håll (ej Sverige) att kötid på DJ 41 och 36 nu börjar sticka iväg och tycker även den storyn verkar stämma med priser på greymarket. Tom hört om stängd kölista, vilket förstås kan vara dryga ADs, men känns som ingen rök utan eld...

Någon annan som hört samma?
6-8 månader på DJ 36 fick jag som kund utan tidigare historik höra förra veckan. Men när jag ville beställa slutade de svara på mail...
 
Topp