Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bilder på min 5-siffriga som köptes i MINT condition för jämförelse. Lycka tillListas som opolerad, vad tror vi?
Ser fin ut. Länk har åtminstone blivit polerad, kronan på låset är på väg bort.Köp Rolex Datejust på Chrono24
Upptäck Rolex Datejust-klockor på fantastiska villkor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Säker köpprocesswww.chrono24.se
Jupp… ska man betala det vill man gärna vara 100% på orördSer fin ut. Länk har åtminstone blivit polerad, kronan på låset är på väg bort.
67 brak också. Sjukt för en datejust. Som inte går att garantera om den är orörd, om det är sådana pengar en orörd går för.
Köp Rolex Datejust på Chrono24
Upptäck Rolex Datejust-klockor på fantastiska villkor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Säker köpprocesswww.chrono24.se
Fullset & ”opolerad”. Annars inteHoly crap - får man betala 67 för en femsiffrig DJ i stål nu
Fast det där spännet har fått sig ett par poleringar iaf.Fullset & ”opolerad”. Annars inte
Yes därav i citattecken. Chrono24s priser ska man dock ta med en nypa salt. Skulle väl ligga på 50-60k på k&sFast det där spännet har fått sig ett par poleringar iaf.
Edit: Intressant prisutveckling oavsett!
Finns inte en unison kötid utan beror på din relation med respektive AD. Kolla med din.Någon som har koll på kötid på 126334, eller är det helt kört?
Bilder på min 5-siffriga som köptes i MINT condition för jämförelse. Lycka till
Toppenduo
126200 & 116234Vad är ref på dessa? Är ju en otrolig skillnad på exempelvis bandhornen och jag har nog aldrig uppmärksammat det lika tydligt som på din bild
Ruskigt fin kombo! SnyggtToppenduo
Riktigt fina dem där! Fick lite inspiration och tog ett par bilder på min Dj-duoToppenduo
Hört från olika håll (ej Sverige) att kötid på DJ 41 och 36 nu börjar sticka iväg och tycker även den storyn verkar stämma med priser på greymarket. Tom hört om stängd kölista, vilket förstås kan vara dryga ADs, men känns som ingen rök utan eld...Finns inte en unison kötid utan beror på din relation med respektive AD. Kolla med din.
Hört samma från AD i Sverige. Inte stängda listor, men att det har blivit väntelista på 126234 senaste månaderna pga väldigt dåligt med leveranser. Iaf den blåa tavlan, men tror det var samma på flera av dom populära tavlorna.Hört från olika håll (ej Sverige) att kötid på DJ 41 och 36 nu börjar sticka iväg och tycker även den storyn verkar stämma med priser på greymarket. Tom hört om stängd kölista, vilket förstås kan vara dryga ADs, men känns som ingen rök utan eld...
Någon annan som hört samma?
6-8 månader på DJ 36 fick jag som kund utan tidigare historik höra förra veckan. Men när jag ville beställa slutade de svara på mail...Hört från olika håll (ej Sverige) att kötid på DJ 41 och 36 nu börjar sticka iväg och tycker även den storyn verkar stämma med priser på greymarket. Tom hört om stängd kölista, vilket förstås kan vara dryga ADs, men känns som ingen rök utan eld...
Någon annan som hört samma?
Läckert!Hej. Blev rätt nöjd med denna bild. Hej då.