Du missa den med en femhunka, surt!Gick inte denna sjukt billigt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du missa den med en femhunka, surt!Gick inte denna sjukt billigt?
är de dära verkligen prisvärt?Ganska risigt skick.. men prisvärt om man gillar TT.
Tillkommer väl avgift dessutom?Gick inte denna sjukt billigt?
Mm den har levt ett tufft liv, framförallt hårt polerad boett. Gränsfall men någon tyckte det var prisvärt.är de dära verkligen prisvärt?
länken såg riktigt risig ut och klockan allmänt repig
Jag tycker inte den är hårt polerad. Säkerligen polerad men framförallt välanvänd.Mm den har levt ett tufft liv, framförallt hårt polerad boett. Gränsfall men någon tyckte det var prisvärt.
Missade den faktiskt med flit. Har precis köpt lägenhet och har redan en DJ i bättre skick.Du missa den med en femhunka, surt!
Tycker Kaplans värdering av den på 50 lax är något högt om man ser till skicket. Märklig värdering…Mm den har levt ett tufft liv, framförallt hårt polerad boett. Gränsfall men någon tyckte det var prisvärt.
Ok. Jag tycker nog den är rejält polerad faktiskt. Finns ingen skarp kant kvar varken på sidan av boetten eller vid bandhornens avslut.Jag tycker inte den är hårt polerad. Säkerligen polerad men framförallt välanvänd.
Så är det. Inte ovanligt att värderingarna är högre än slutpris i många fall. Men 50k var lite väl…Tycker Kaplans värdering av den på 50 lax är något högt om man ser till skicket. Märklig värdering…
Definitivt polerad... den där klockan har varit med om mycket. Säkerligen direkt servicebehov också. Vad fan gör folk med klockorna egentligen?Ok. Jag tycker nog den är rejält polerad faktiskt. Finns ingen skarp kant kvar varken på sidan av boetten eller vid bandhornens avslut.
Varför la du bud i så fall?Missade den faktiskt med flit. Har precis köpt lägenhet och har redan en DJ i bättre skick.
Använder dem?Definitivt polerad... den där klockan har varit med om mycket. Säkerligen direkt servicebehov också. Vad fan gör folk med klockorna egentligen?
För då hade vi inte köpt lägenheten än. Måste jag redovisa varje liten handling jag gör här på Klocksnack?Varför la du bud i så fall?
Haha nej sorry, såklart inte. Det var inte meningen. Oskönt av mig.För då hade vi inte köpt lägenheten än. Måste jag redovisa varje liten handling jag gör här på Klocksnack?
Underbar klocka! Stort grattis!Im baaack!
Grattis och välkommen tillbaka måste säga att den där tavlan växer på migIm baaack!
Väntar tålmodigt på min med. Hur lång tid fick du vänta? Grattis!!!Im baaack!
Anmälde direkt ifrån att den släpptes så ca 8 månader.Väntar tålmodigt på min med. Hur lång tid fick du vänta? Grattis!!!
Ja den är svår att fota, upplevs som platt på bild utan något djupGrattis och välkommen tillbaka måste säga att den där tavlan växer på mig
Bra att du kommenterar på något från 2013
Bra att du kommenterar på något från 2013
Den nedre bilden ger ”omvänd tapestry” känsla, riktigt snyggt.Im baaack!
Hahah ja det är vi alla, är det något fel med att faktiskt vara en vettig medlem så får man snart använda alltInläggen ska in, annonsen ska ut. Så tröttsamt med spammandet.
Från trfIngen som sett bildexempel/testat borsta luggarna på sin 6-siffriga ref?
Wow!Från trf