Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym tavla!Sitter och kollar gamla klockbilder. Här är en Datejust med sunbeam tavla och roulette datum. Riktigt nice!
MumsDenna DJ 36 med Wimbledon tavla är nog den jag gillar mest av de jag haft.
Vilken storlek tänker du? Oavsett är det väl de mest populära konfigurationerna. Enklast är nog att fråga AD, i slutändan är det ju upp till dem. Vissa intressenter får klockor på ett par veckor, andra får vänta i månader. Somliga verkar inte ens få lämna sina kontaktuppgifter.Vad ligger väntetiderna på för en datejust?
Tänker en klassisk med Jubilee, flute, blå svart eller Wimbledon tavla.
Pratade nyligen med Nymans och beroende på konf så är det som tidigare @Valborg säger att allt från 6-12 månader skulle jag räkna på. Sen kan det finnas vissa undantag som gör att det kan gå snabbareGlömde skriva, 36mm.
Denna DJ 36 med Wimbledon tavla är nog den jag gillar mest av de jag haft.
Den skiftar mycket från ljus till mörkgrå, men oftast upplever jag den mörk som på bilden.Väldigt fin den där! Skulle du säga att den mörkare grå vi ser på bilderna är så den oftast upplevs eller ljusare? Har sett en del bilder där den ser nästan silvrig ut? Vet du om det är samma grå som som yacht master?
Och en till fråga: hur funkar den i mörker? Blir lite ovant med bara sidoindex? Eller?
Svårt att säga, speciellt med en så risig bild. Varför frågar du? Är du spekulant? Håll dig borta isåfall.Någon som spontant vill uttala sig om denna klockan ser legit ut? Tycker spontant att förstoringen på datumfönstret är fel?
Tack för svar oavsett, priset var så bra att jag funderade på att slå tillSvårt att säga, speciellt med en så risig bild. Varför frågar du? Är du spekulant? Håll dig borta isåfall.
Klockan är säkert äkta. Glaset kan vara bytt till aftermarket. Guldringen är ganska så polerad vilket känns konstigt om det är en kopia.Tack för svar oavsett, priset var så bra att jag funderade på att slå till
Den ligger ute för 37000. Klockan är enl säljaren från 1972 och länken 1989. Äkthetsintyg och originalbox ska vara inkluderat.Klockan är säkert äkta. Glaset kan vara bytt till aftermarket. Guldringen är ganska så polerad vilket känns konstigt om det är en kopia.
Vad är priset?
Ok. Hade varit värre om det var 700 kr. Boxen på bilden är inte original till klockan. En mycket senare modell.Den ligger ute för 37000. Klockan är enl säljaren från 1972 och länken 1989. Äkthetsintyg och originalbox ska vara inkluderat.
Lite för många röda flaggor för min del, med andra ord! Tack så mycket för informationenOk. Hade varit värre om det var 700 kr. Boxen på bilden är inte original till klockan. En mycket senare modell.
Vilken box är det?Ok. Hade varit värre om det var 700 kr. Boxen på bilden är inte original till klockan. En mycket senare modell.
Vilken box är det?
Med Rolex printat, dåligt printat, till höger?Watchmaster All Brands
Buy and Sell Luxury Watches at Watchmaster - Your Expert for certified pre-owned, new and vintage watches online. Rolex, Breitling, Omega & more Brands. ✓Best Prices ✓Guaranteed Authenticitywww.watchmaster.com
Ser ut som en ”green wave” men borde vara en träbox.
Riktigt nöjd med min! Låter som en klok idé att du skaffar en igen. Om det nu blir en prishöjning så verkar det ju inte bli så saftigt på just 126234, om nu ryktet stämmer.Minns tillbaka på en av årets höjdpunkter: förvärvet av 126234 med svart tavla. Denna byttes med en blå motsvarighet i ett svagt moment där jag helt enkelt föll för utseendet före mina egna preferenser. Nej, nu ska det beställas en likadan som komplement till Suben. Låt oss hoppas att ev prisjusteringar är ett rykte och inte en allt för sur verklighet efter årsskiftet.Bjuder på ett par WS på skönheten nedan. God fortsättning
Time will tell! Kul att du är nöjd med din. En vansinnigt vacker och mångsidig tavla om du frågar migRiktigt nöjd med min! Låter som en klok idé att du skaffar en igen. Om det nu blir en prishöjning så verkar det ju inte bli så saftigt på just 126234, om nu ryktet stämmer.
Vad är det för en fläck kl 5? Senap?Given klocka under julen!
Jag var och tittade på klockan, uselt skick över lag.Lite för många röda flaggor för min del, med andra ord! Tack så mycket för informationen