Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Ljusreflektion..Vad är det för en fläck kl 5? Senap?
Hej! Jag undrar om någon vet vad en jubileelänk (till datejust 36) kostar och om det går att beställa endast länk från AD?
Ok, tack. De har inte gått att nå via telefon nu på eftermiddagen men fortsätter prova. Jasså de ligger ändå så pass högt i pris. Nästan bättre att sälja min 126200 på oyster och köpa en ny med jubilee. Då kan jag även beställa den med nya tavlan som kom i våras . jaja, vi får se hur det blir.Det går att beställa om du kan visa upp en klocka med rätt referens (tex 126200 eller 126234).
Priset vet säkert någon annan. Jubilee till 126710blro kostar 23500 men till dj är nog lite billigare
Ok, tack. De har inte gått att nå via telefon nu på eftermiddagen men fortsätter prova. Jasså de ligger ändå så pass högt i pris. Nästan bättre att sälja min 126200 på oyster och köpa en ny med jubilee. Då kan jag även beställa den med nya tavlan som kom i våras . jaja, vi får se hur det blir.
@SWC har nog (som vanligt) stenkoll på priset på jubilee till dj
Tyvärr ingen koll på dom nyare DJ länkarna..
År 2019
18000kr hos Rob, o då får du behålla din gamla.Hej! Jag undrar om någon vet vad en jubileelänk (till datejust 36) kostar och om det går att beställa endast länk från AD?
Fast det där är väl inte till en modern dj? Måste vara till 4-siffriga eller så?
Gissar att nya låset betingar npgra k extra tex?
Ok, tack. Att man skulle få behålla tidigare länk var något jag räknade med, fast man vet juh aldrig numera .18000kr hos Rob, o då får du behålla din gamla.
Läcker! Hur trivs du med tavlan? Gillar den skarpt på bild och väger mellan den svarta och denna nu inför återköp under 2022. Är rädd att jubilee, vitguldsringen och tavlan tillsammans ”sticker åt olika håll” om du förstår hur jag tänkerEfter att ha ägt den tidigare referensen 116234 tycker jag verkligen nya är en förbättring. Specifikt Slimmade Caset, rälsen på urtavlan, quick adjustment på länken
Den är rätt diskret och blir mer av en mysig detalj på nära håll och i rätt ljus men förstår vad du menar. Jag är mycket nöjd än så längeLäcker! Hur trivs du med tavlan? Gillar den skarpt på bild och väger mellan den svarta och denna nu inför återköp under 2022. Är rädd att jubilee, vitguldsringen och tavlan tillsammans ”sticker åt olika håll” om du förstår hur jag tänker
126200 på min 18-18,5cm. Bara att köra.Är riktigt sugen på en 126200, men är lite fundersam över storleken på min 19 cm handled och ganska stora armar i övrigt. Har testat min frus och tycker det känns bra. Men hur ser det ut med en 36 mm klocka på en tjockis? Blir det konstigt?
Inga problem alls, har själv 19cmÄr riktigt sugen på en 126200, men är lite fundersam över storleken på min 19 cm handled och ganska stora armar i övrigt. Har testat min frus och tycker det känns bra. Men hur ser det ut med en 36 mm klocka på en tjockis? Blir det konstigt?
Så typ 2k upp? Inte såå hysteriskt ändåNya listpriset för 126200 på Oyster är 78400 SEK från och med 2022-01-01.
Nån koll på 126234?Nya listpriset för 126200 på Oyster är 78400 SEK från och med 2022-01-01.
Dessvärre inte. Fick bara pris på 126200 på oyster.Nån koll på 126234?
Nya svenska priset för 126200 verkar matcha den påstådda listan med nya priser i Tyskland. Alltså ca 3% upp. För 126234 verkar det vara ca 2,5% upp, så 94 400 på jubilee. Om ryktet nu stämmer.Nån koll på 126234?
Det låter helt klart rimligt, tackar! Får hoppas att min jag beställde i maj som skulle ta 1-4 månader max kommer under 2022 då, men jag är skeptiskNya svenska priset för 126200 verkar matcha den påstådda listan med nya priser i Tyskland. Alltså ca 3% upp. För 126234 verkar det vara ca 2,5% upp, så 94 400 på jubilee. Om ryktet nu stämmer.
Beställde en 126200 idag. Dock med en av de nya tavlorna. "Under 2022" fick jag som svar och bekräftat.Det låter helt klart rimligt, tackar! Får hoppas att min jag beställde i maj som skulle ta 1-4 månader max kommer under 2022 då, men jag är skeptisk