Beställde en 126200 idag. Dock med en av de nya tavlorna. "Under 2022" fick jag som svar och bekräftat.
Samma här fast beställde för någon vecka sen. Gissades 6-8 mån
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beställde en 126200 idag. Dock med en av de nya tavlorna. "Under 2022" fick jag som svar och bekräftat.
Är det med en av de nya tavlorna då? Segt att kötiderna har dragit iväg på DJ också.Samma här fast beställde för någon vecka sen. Gissades 6-8 mån
Är det med en av de nya tavlorna då? Segt att kötiderna har dragit iväg på DJ också.
Bara hålla tummarna då! Jag gillar ju den svarta tråkiga tavlan så det underlättade extremt för väntetidenJa det är palmen. Den skulle gissningsvis ta några månader mer än de vanliga. Men 6-8 var som sagt bara en gissning
Då får vi se vem som får sin först!Beställde en 126200 idag. Dock med en av de nya tavlorna. "Under 2022" fick jag som svar och bekräftat.
Det beror självklart på referens, priset.Hej på er! Har förstått att det inte dyker upp så många (nyare) DJ på beg.-marknaden numera. Men vad skulle ni säga (ungefär) är riktpris för en DJ 36mm uttagen från AD ca 2018-2020?
Tycker det, åtminstone känns, som att det dök upp fler nya DJ på klocksnack för runt 2-3 år sedan.Det beror självklart på referens, priset.
Hur har du förstått att det inte kommer ut så många nya begagnade Datejusts?
Säljs ganska frekvent här.
Rolex Datejust finns i massor av kombinationer. Guld, stål, vitt guld och roséguld. Diamanter på tavlan och diamanter på glasring. Superjubilee, jubilee eller oyster.Tycker det, åtminstone känns, som att det dök upp fler nya DJ på klocksnack för runt 2-3 år sedan.
Vad menar du avseende referens och pris?
Vad ligger Explorern på 2022? Står kvar på 69 på Nymans sida.2022. Skulle säga att det var lindrigt jämfört med tillexempel höjningen på Expy1
Absolut, ingen större förändring! Än är vi inte uppe i den magiska gränsen 100k2022. Skulle säga att det var lindrigt jämfört med tillexempel höjningen på Expy1
77kVad ligger Explorern på 2022? Står kvar på 69 på Nymans sida.
Rolex egna hemsida uppdaterades efter midnattVad ligger Explorern på 2022? Står kvar på 69 på Nymans sida.
Jäklar vad det där ser oskönt ut, får du något blod alls ut i handen?Köpte en 36a i december men tycker den är förliten för mina stora handleder. Har iofs bara provat den och inte använt den men känner mig inte bekväm i den.
ni experter tror ni jag skulle gilla en 41a bättre?
Några extra länkar får du allt sätta på. Kan funka om den inte stramar åt som den gör. Riktigt fin tavla får jag allt poängtera!Köpte en 36a i december men tycker den är förliten för mina stora handleder. Har iofs bara provat den och inte använt den men känner mig inte bekväm i den.
Köpte en 36a i december men tycker den är förliten för mina stora handleder. Har iofs bara provat den och inte använt den men känner mig inte bekväm i den.
Köpte en 36a i december men tycker den är förliten för mina stora handleder. Har iofs bara provat den och inte använt den men känner mig inte bekväm i den.
Mycket bra! Min är på rehab i typ 10 veckor till…Känner in 16013 på handleden - idag & igår
Oväntat snygg med den nya lite mer "levande" urtavlan. Vad går denna för på andrahandsmarknaden? Gissar att det är omöjligt att få tag på hos en handlare som vanligt när man inte är ute i god tid..Im baaack!
Verkar svår att få tag på även hos andra än AD. Ser ut att finnas fem 126234-0049 inom EU på Chrono24, från 127 000 kr.Oväntat snygg med den nya lite mer "levande" urtavlan. Vad går denna för på andrahandsmarknaden? Gissar att det är omöjligt att få tag på hos en handlare som vanligt när man inte är ute i god tid..
Har en 126200 med den tavlan tillsalu om du är intresseradOväntat snygg med den nya lite mer "levande" urtavlan. Vad går denna för på andrahandsmarknaden? Gissar att det är omöjligt att få tag på hos en handlare som vanligt när man inte är ute i god tid..
Ingen omöjlighet att beställa hos AD, om än med väntetid på ungefär 12 mån. Många som börjar med en Datejust hos AD, så inget märkligt med det. In och snacka med dom.Oväntat snygg med den nya lite mer "levande" urtavlan. Vad går denna för på andrahandsmarknaden? Gissar att det är omöjligt att få tag på hos en handlare som vanligt när man inte är ute i god tid..