Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hårt men sant!Tycker du är för hård mot dig själv. Att tycka läder till DJ är snyggare än länk betyder inte att du är en gammal gubbe, det betyder bara att du har fel.
Palmen är så djävulskt bra! Synd att jag inte slog till när chansen fanns för något år sedan. Ska inte klaga över min 16014, men ändå!Något nytt och något gammalt.
Palmen är så djävulskt bra! Synd att jag inte slog till när chansen fanns för något år sedan. Ska inte klaga över min 16014, men ändå!
Palmen är så djävulskt bra! Synd att jag inte slog till när chansen fanns för något år sedan. Ska inte klaga över min 16014, men ändå!
Tur det...!Testar en AM-oyster från kamrat Ali.
Kostade som en stork stark på centralstationen.
Tur det...!
Men antar att det mest var för att känna på känslan på länk?
22 exklusive ändlänkar.Är det någon som råkar veta hur många länkbitar en jubilee till datejust (16013 i detta fall) som krävs för att räknas som en "full" länk?
Tack. Kunde läsa mig till att det främst verkar gälla nyare modeller. Men utgår från att det gäller min också då.22 exklusive ändlänkar.
Vad sitter det för länk på?Tack. Kunde läsa mig till att det främst verkar gälla nyare modeller. Men utgår från att det gäller min också då.
En standard jubilee tvåton från -79.Vad sitter det för länk på?
Hypen är över?Bokstavligen sprutar ut DJ Wimbledon på Blocket, vad är grejen?
Har erfarenhet av bägge (dock inte DJ med oysterlänk), jag tycker dom bärs väldigt snarlikt och bekvämt, så där så man glömmer bort att dom är på när man gör vardagsbestyr. Var det något specifikt du funderade över?Någon som har gått från 36mm DJ till 36mm Explorer här som kan dela med sig av sina erfarenheter?
Har erfarenhet av bägge (dock inte DJ med oysterlänk), jag tycker dom bärs väldigt snarlikt och bekvämt, så där så man glömmer bort att dom är på när man gör vardagsbestyr. Var det något specifikt du funderade över?
Svårt att ge ett generellt svar tror jag. Jag använder min Expy som daily på jobbet mm. främst eftersom den är så nedtonad och ”tråkig” så den inte sticker i ögonen på kunder osv. men ändå är en nice klocka.Funderar på hur exp upplevs i det dagliga i jämförelse med DJ? Tänker la främst på om exp kanske upplevs som något tråkigare i jämförelse?