• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Nu jäklar har klockan fått ut och åka. Den lär vara ordentligt uppvriden efter alla åkturer på Liseberg 😃🎢

Bilagor

• IMG_4238.jpeg
    IMG_4238.jpeg
    455.7 KB · Visningar: 20
Behöver bikta mig känner jag...:D

Var galet nära på att slå till på denna under en resa till Stockholm. Har alltid velat äga en TT datejust, men av någon anledning fegade jag ur. Tänkte att det var rimligt i stunden att avvakta och att "det kommer alltid fler".
1000000250.jpg

Nu så här två månader senare är måste jag erkänna att jag är lite bitter då priset var ganska bra...

Behöver bikta mig känner jag...:D

Var galet nära på att slå till på denna under en resa till Stockholm. Har alltid velat äga en TT datejust, men av någon anledning fegade jag ur. Tänkte att det var rimligt i stunden att avvakta och att "det kommer alltid fler".
1000000250.jpg

Nu så här två månader senare är måste jag erkänna att jag är lite bitter då priset var ganska bra...

Var i Stockholm hittade du den? 😊

Hej klocksnackare och datejust fantaster,
funderar på att köpa min första rolex och har landat på just en datejust. Har kommit över en Datejust från 84 ref 16014 med silverfärgad urtavla. Klockan är i bra skick för sin ålder, lite små repor men fin urtavla och inga andra större skador, skulle säga (7/10). Klockan kommer dock utan tillbehör, dvs inga papper eller box samt utan original armband (läder armband sitter på). Service utfördes 2022.

Vad skulle ni säga är ett rimligt pris? Obs privat säljare.

Tacksam för alla svar och åsikter ni har :)

Hej klocksnackare och datejust fantaster,
funderar på att köpa min första rolex och har landat på just en datejust. Har kommit över en Datejust från 84 ref 16014 med silverfärgad urtavla. Klockan är i bra skick för sin ålder, lite små repor men fin urtavla och inga andra större skador, skulle säga (7/10). Klockan kommer dock utan tillbehör, dvs inga papper eller box samt utan original armband (läder armband sitter på). Service utfördes 2022.

Vad skulle ni säga är ett rimligt pris? Obs privat säljare.

Tacksam för alla svar och åsikter ni har :)
Bild på skick brukar underlätta mycket för utlåtande kring pris :)

Tillbaka
Topp