Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad fick dig att välja den mindre 36mm framför 41mm DJDå har man varit datejust och rolexägare i drygt ett dygn . Riktigt trevlig klocka, tar lite tid att vänja sig från 41mm aquaterra och denna betydligt mindre 36mm men otroligt snygg och trevlig att bära.
Varför ska man välja 41mm före 36mm?Vad fick dig att välja den mindre 36mm framför 41mm DJ
Jag ville ha originalstorleken och har ibland tyckt att min aquaterra känns lite stor. Handlederna klarar den fint men trevligt med en klocka som inte blir pga sin storlek lika iögonfallande.Vad fick dig att välja den mindre 36mm framför 41mm DJ
Bra val, datejust gör sig absolut bäst på 36mm. Kul att variera med större mer sportiga/tooliga klockorJag ville ha originalstorleken och har ibland tyckt att min aquaterra känns lite stor. Handlederna klarar den fint men trevligt med en klocka som inte blir pga sin storlek lika iögonfallande.
Behöver bikta mig känner jag...
Var galet nära på att slå till på denna under en resa till Stockholm. Har alltid velat äga en TT datejust, men av någon anledning fegade jag ur. Tänkte att det var rimligt i stunden att avvakta och att "det kommer alltid fler".
Nu så här två månader senare är måste jag erkänna att jag är lite bitter då priset var ganska bra...
Inne på Luxury Watches på Östermalm! Såklart har de inte fått in en liknande 16233 sen dessVar i Stockholm hittade du den?
Får man fråga vad du har för omkrets på armen? Tycker att den där 36 sitter som en smäck!Då har man varit datejust och rolexägare i drygt ett dygn . Riktigt trevlig klocka, tar lite tid att vänja sig från 41mm aquaterra och denna betydligt mindre 36mm men otroligt snygg och trevlig att bära.
Tack, jag har ca 17cm.Får man fråga vad du har för omkrets på armen? Tycker att den där 36 sitter som en smäck!
Nån som har koll på vad man ska ha för bredd på mejseln för DJ jubileelänken?
Bild på skick brukar underlätta mycket för utlåtande kring prisHej klocksnackare och datejust fantaster,
funderar på att köpa min första rolex och har landat på just en datejust. Har kommit över en Datejust från 84 ref 16014 med silverfärgad urtavla. Klockan är i bra skick för sin ålder, lite små repor men fin urtavla och inga andra större skador, skulle säga (7/10). Klockan kommer dock utan tillbehör, dvs inga papper eller box samt utan original armband (läder armband sitter på). Service utfördes 2022.
Vad skulle ni säga är ett rimligt pris? Obs privat säljare.
Tacksam för alla svar och åsikter ni har
Har tyvärr ingen bild på klockan i fråga just nu men skulle säga att skicket är likt dessa 2.Bild på skick brukar underlätta mycket för utlåtande kring pris
Inget roligt skick på någon av dem som din är likvärdig hade jag letat vidare.Har tyvärr ingen bild på klockan i fråga just nu men skulle säga att skicket är likt dessa 2.