Välkommen tillbaka och grattis
Äntligen tillbaka med 116200. Varit utan i ett år. Även jag ramlade tillbaka. Köpt av @aleks här på forumet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen tillbaka och grattis
Äntligen tillbaka med 116200. Varit utan i ett år. Även jag ramlade tillbaka. Köpt av @aleks här på forumet.
Ojämnt datum är rött, jämnt datum är svart. En kul grej.Dum fråga, men vad innebär roulettdatum?
Ja OK, det förklarar namnet rouletteOjämnt datum är rött, jämnt datum är svart. En kul grej.
Ernesto vad är det för band du rockar? såg inte allt för taskigt ut Har du fler inspirationsbilder på det bandet?
100 % Ernesto! Alright, har du sålt det vidare eller sitter du kvar på bandet?
100 % Ernesto! Alright, har du sålt det vidare eller sitter du kvar på bandet?
Det förstår jag, det är riktigt snyggt iaf! Undrar om @Kvisten skulle vilja göra ett likadant till migSitter kvar! Men det är favvobandet... Dessutom har limmet släppt så det är inget jag vill sälja vidare. Vill kunna stå bakom det jag säljer
Här har du dagsfärska bilder med blå tavla.Trevlig klocka! Jag är själv på jakt efter en med blå tavla men med oyster och räfflad ring. Vore kul att se lite wristshots
Här har du dagsfärska bilder med blå tavla.
En liten bild på skönheten med lite skiftningar i ljuset.
Fint. Passar bra på läder. Ref? 16200?
Okynnespostar en på min innan lunch. Växlat till skinn.
Beror på sexuell läggningProvade 116200 på Bergströms i malmö idag. Rosa tavla... Funkar det?
Provade 116200 på Bergströms i malmö idag. Rosa tavla... Funkar det?
Perfekt sommarklocka i Sitges. Allvarligt talat så är den snygg, men inte en varjedagstavla, som jag ser det. Sen är det långt ifrån alla män som skulle våga. Jag tycker tavlan är snygg, men ska den kännas OK kan du inte samtidigt vara en vän av oljeplattformsattribut. Köper du den kommer du få mitt gillande för ditt mod.Provade 116200 på Bergströms i malmö idag. Rosa tavla... Funkar det?
Fint. Passar bra på läder. Ref? 16200?
Jag tycker inte det är en hit. Det finns otroligt många jag skulle välja före den här. Eller, jag skulle nog aldrig välja den.Provade 116200 på Bergströms i malmö idag. Rosa tavla... Funkar det?
Är det tavlan eller den släta ringen du reagerar på?Jag tycker inte det är en hit. Det finns otroligt många jag skulle välja före den här. Eller, jag skulle nog aldrig välja den.
Lägg pengarna på:
Den rosa tavlan. Slät ring har jag själv (16200) och tycker det är ännu snyggare än räfflad...Är det tavlan eller den släta ringen du reagerar på?
Mums!Blå ser svart ut