tjock_röker
Basic
Vad kostar det att byta ut till ett roulette datumhjul?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte kär alls, tycker du ska panga en mopVad tycker folket om dessa tavlor? Kallas för "waves". Diamantströsslad 6 och 9. Kostar runt 20k.
Vet inte vad jag tycker, än. Antingen coolt eller "vandrande reklampelare" med texten överallt.
Vet inte vad jag tycker, än. Antingen coolt eller "vandrande reklampelare" med texten överallt.
Jag säger nog nej. Lite mycket reklam för min del.Vet inte vad jag tycker, än. Antingen coolt eller "vandrande reklampelare" med texten överallt
När man väl har råd att köpa en Rolex ska det väl för fan synas ordentligt att det är en Rolex!!! Lite som Ralph Lauren som gör de där jävla hästarna större och större och större.Vad tycker folket om dessa tavlor? Kallas för "waves". Diamantströsslad 6 och 9. Kostar runt 20k.
Skönt att Lindeberg tog förnuftet till fånga och gick åt motsatt håll.När man väl har råd att köpa en Rolex ska det väl för fan synas ordentligt att det är en Rolex!!! Lite som Ralph Lauren som gör de där jävla hästarna större och större och större.
När man väl har råd att köpa en Rolex ska det väl för fan synas ordentligt att det är en Rolex!!! Lite som Ralph Lauren som gör de där jävla hästarna större och större och större.
Det är för att de fattat att det är skämmigt att ha JL på sigSkönt att Lindeberg tog förnuftet till fånga och gick åt motsatt håll.
Det är för att de fattat att det är skämmigt att ha JL på sig
Jadå det finns ☺Vet någon om det finns halvlänkar att köpa till de nya jubileearmbanden?
Jadå det finns ☺
Här är beviset hel respektive halv ☺Ok, tack för svaret!
På Krons ur sa de att det inte fanns, bra koll
Grattis. Skulle köpa en idag också, men ingen inne...Då kan jag äntligen få posta i denna tråd som jag hämtat inspiration från i ett par månader, utan er hade det nog inte blivit en DJ! Paketöppning kommer i morgon...
Den där tavlan är jävligt smutt.Då kan jag äntligen få posta i denna tråd som jag hämtat inspiration från i ett par månader, utan er hade det nog inte blivit en DJ! Paketöppning kommer i morgon...
Grattis och välkommenDå kan jag äntligen få posta i denna tråd som jag hämtat inspiration från i ett par månader, utan er hade det nog inte blivit en DJ! Paketöppning kommer i morgon...
Den där tavlan är jävligt smutt.
Grattis och välkommen
Denna kändes passande här
Blev positivt överraskad av tavlan, tycker den är riktigt läcker. Hade egentligen tänkt att byta till blå direkt men denna ska jag behålla ett tag i alla falll
Tack