Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spanade på den där också - ser fin ut! Bra köpMånga år utan Datejust men nu var det dags igen.
![]()
Många år utan Datejust men nu var det dags igen.
![]()
Tack! Helnöjd och fint skick!Spanade på den där också - ser fin ut! Bra köp
Mysig! Känner att jag vill åldras med en tt DatejustAnvänder min alldeles för sällan när man jobbar 100% på distansKanske får släppa den vidare. Förtjänar att få luftas lite.
![]()
Ser ut som att halsen är slut. Dags för service kanske?En fråga till er andra med fyr-/femsiffriga datejusts.. Det krävs knappt ett varv för att skruva in kronan på min 16014. Ska det vara så eller är kronhalsen och gängarna helt slut?
På min Tudor från samma tidsepok är det bedömt 3-4 varv.![]()
Har en DJ från 92’, den behöver ca 3 varv innan kronan är på.En fråga till er andra med fyr-/femsiffriga datejusts.. Det krävs knappt ett varv för att skruva in kronan på min 16014. Ska det vara så eller är kronhalsen och gängarna helt slut?
På min Tudor från samma tidsepok är det bedömt 3-4 varv.![]()
Miniservice? Marcels?Tillbaka från miniservice! #16014
![]()
Magiskt, vart befinner du dig?
16014 ska väl ha vitguldsring? Snarare 16030?Miniservice? Marcels?![]()
16014? Ser ut som 16030?Tillbaka från miniservice! #16014
![]()
Helt rätt, jag vet inte vad jag håller på med. Bra öga där!16014? Ser ut som 16030?