Läst TS post.ta av klockan under tiden man sitter vid datorn om man stör sig på det, svårare behöver det inte vara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läst TS post.ta av klockan under tiden man sitter vid datorn om man stör sig på det, svårare behöver det inte vara
Hur brukar du göra?Yes, det är tramsig att inte förstå problemet. Ligger länken mot aluminiumoxiden när man använder datorn repas klockan rejält och snabbt. Sitter du så att länken inte ligger mot klockan förstår nog alla att det är ett ickeproblem.
Lösningen är så uppenbar att det är ett icke-problem.. Justera vinkeln på handleden så försvinner problemet permanent. Ytan på datorn spelar inte så stor roll, även om den vore i plast kommer guldklockan repas man har för vana att gnida klockan mot den.Yes, det är tramsig att inte förstå problemet. Ligger länken mot aluminiumoxiden när man använder datorn repas klockan rejält och snabbt. Sitter du så att länken inte ligger mot klockan förstår nog alla att det är ett ickeproblem.
Använder ingen macbook i arbetet.Hur brukar du göra?
Materialet är av största betydelse. Man ändrar inte handledens vinkel för att inte repa länken, det är idioti.Lösningen är så uppenbar att det är ett icke-problem.. Justera vinkeln på handleden så försvinner problemet permanent. Ytan på datorn spelar inte så stor roll, även om den vore i plast kommer guldklockan repas man har för vana att gnida klockan mot den.
Lösningen är så uppenbar att det är ett icke-problem.. Justera vinkeln på handleden så försvinner problemet permanent. Ytan på datorn spelar inte så stor roll, även om den vore i plast kommer guldklockan repas man har för vana att gnida klockan mot den.
Men privat?Använder ingen macbook i arbetet.
Idioti? Jag är nu genuint nyfiken. Om du skulle skriva något på en MacBook och bär en klocka med länk, tejpar du datorn/länken eller tar du av dig klockan?Materialet är av största betydelse. Man ändrar inte handledens vinkel för att inte repa länken, det är idioti.
Inte lika djupa som med en MacBook men det kommer bli slitage rätt snabbt ändåBlir inte alls samma slitage mot en plastig PC ju?
Inte om du håller rent.Inte lika djupa som med en MacBook men det kommer bli slitage rätt snabbt ändå
Offra ergonomi för att inte repa en klocka?Idioti? Jag är nu genuint nyfiken. Om du skulle skriva något på en MacBook och bär en klocka med länk, tejpar du datorn/länken eller tar du av dig klockan?
Nej det är kö på 24k MacBook så de går för 11x list...Klockan är dyrare![]()
Nej.Ni svalde alla betet... Man kan snabbt räkna ut att TS trollar (frågeställningens natur, nickname, posthistorik, profilbild).
Lustigt också hur det ska tävlas i att ”inte bry sig”. @Aurum är den enda som ens bejakar problemet.
Jag kan knappast vara ensam om detta, hur har ni löst detta?
Är nog inte alla som svalt betet, rätt genomskinligt om du frågar mig, trolltråd från första börjanNi svalde alla betet... Man kan snabbt räkna ut att TS trollar (frågeställningens natur, nickname, posthistorik, profilbild).
Lustigt också hur det ska tävlas i att ”inte bry sig”. @Aurum är den enda som ens bejakar problemet.
Använder ingen macbook i arbetet.
Hahaha, dom finns överallt men leder alltid till att iaf jag drar på smilbanden och avger ett doft heheÄr nog inte alla som svalt betet, rätt genomskinligt om du frågar mig, trolltråd från första början
Tyvärr ett alltför vanligt problem med metallchassie på datorn. Externt tangentbord är ju en quickfix men den bästa lösningen är en sekreterare/assistentUndrar om det är därför det fortfarande är vanligt med sekreterare på advokatbyråer.
Nu sitter nog ganska lång av oss vid datorn närmare 100% av arbetsdagen, så att man kan uppleva det som ett problem är ju ganska självklart.ta av klockan under tiden man sitter vid datorn om man stör sig på det, svårare behöver det inte vara