Så bra... Onyx är enligt mig den snyggaste tavlan där ute
Enig. Tyckt det sen jag såg den för första gången för typ 7 år sedan. Kul att ha en idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så bra... Onyx är enligt mig den snyggaste tavlan där ute
Ja, det är bara att gratulera, jag är själv väldigt sugen och hade varit perfekt som 35års present till mig själv, får se om det blir i år eller om det får sparas lite mer förstEnig. Tyckt det sen jag såg den för första gången för typ 7 år sedan. Kul att ha en idag
Men du hade inte näst högsta?Kuk. Budade åt farsan, hade satt ca 90 som gräns. Blev ombudad med 20 sek kvar och hann inte få tag i gubben under de två min det blev förlängt.
Stannade på 72, slutade på 76 ex provisionMen du hade inte näst högsta?
Satan vilket skick!! Villen årsmodell är den?
Satan vilket skick!! Villen årsmodell är den?
Gratulerar! Kul att det finns så fina ex där uteEllerhur!! Orörd 91a
Gratulerar! Kul att det finns så fina ex där ute
Grym. LW?Ellerhur, riktigt nöjd med den!
Stirra dig inte blind på tavlan. Det är enkelt att bytaHej tråden!
Jag hade nyss bestämt mig för att ta det lite lugnt med klockinköp ett tag, sen råkade jag öppna den här...
Har spenderat några timmar på att leta den perfekta kombon, dvs presidentlänk med skaplig spänst och krisp clasp (dold), champagnetavla med stavindex samt en inte allt för polerad boett. Kollat runt på Chrono24 och eBay framförallt.
Har då mest letat efter 18238 eftersom det verkar vara enklast att hitta bra skick på dom.
Det är ju ganska stort spann men det ser ut som att det hamnar omkring 120k för att hitta något motsvarande, låter det ungefär rätt?
Tar gärna emot tips på vart mer man kan leta, jag är inte så bevandrad i vintage djungeln (än)..
Grym. LW?
Men ändå > 180gr güld. Bra skit.
Så långt under radarn att den närapå hamnar på noflylist...
Platina?! Ultimat stealth
WG, oysterlänk, ice rhodium dial. Mycket diskret och understated...Platina?! Ultimat stealth
Hur är vikten jämfört med en på president?
Var med upp till 70 jag med på dennaKuk. Budade åt farsan, hade satt ca 90 som gräns. Blev ombudad med 20 sek kvar och hann inte få tag i gubben under de två min det blev förlängt.
Svårt att veta vart man skulle stanna när den inte fungerade och länken såg ut att ha en hel del stretch.Var med upp till 70 jag med på denna
Vilket band är de på denna? vackert!Trevlig onsdag bröder!
Håller med! Sedan var den så "skitig" på många ställen vilket jag var osäker på om de var defekt eller "smuts"Svårt att veta vart man skulle stanna när den inte fungerade och länken såg ut att ha en hel del stretch.
Just det bandet är ett ganska billigt läder (tror att det var på cheapestnatostraps) jag hittade, för att testa färgen. Tycker att det är grymt, så nu ska det beställas ett customVilket band är de på denna? vackert!
Ja jag får hem en datejust med (slate diamond dial) å detta tror jag kan bli riktigt fint tillsammans med denJust det bandet är ett ganska billigt läder (tror att det var på cheapestnatostraps) jag hittade, för att testa färgen. Tycker att det är grymt, så nu ska det beställas ett custom
Just det bandet är ett ganska billigt läder (tror att det var på cheapestnatostraps) jag hittade, för att testa färgen. Tycker att det är grymt, så nu ska det beställas ett custom
Nice - grattis!Ja jag får hem en datejust med (slate diamond dial) å detta tror jag kan bli riktigt fint tillsammans med den