Charles_
Guld
Och även 39mm om man räknar in Masterpiece-varianterna.Nope. DD har funnits endast i tre storlekar, varav de två större endast på senaste åren. 36mm som är den klassiska, sedan kom 41, och ersattes av 40mm!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och även 39mm om man räknar in Masterpiece-varianterna.Nope. DD har funnits endast i tre storlekar, varav de två större endast på senaste åren. 36mm som är den klassiska, sedan kom 41, och ersattes av 40mm!
vad väger en DJ 41mm tro?Men hallå! Den är ju 40mm?! #cheater
Boom. GrattisBlev med DD igen för någon vecka sedan. Mycket nöjd än så länge
Sorry (not sorry).
Eftersom du vägrade släppa... fick jag köpa en ny helt enkelt.....Slut tjatat via PM....Nu går jag public, låt mig köp tillbaka den..... NU!
Sweet! Ser grym ut, grattis!Eftersom du vägrade släppa... fick jag köpa en ny helt enkelt.....
Lite gulaktig tavla?Eftersom du vägrade släppa... fick jag köpa en ny helt enkelt.....
KingEftersom du vägrade släppa... fick jag köpa en ny helt enkelt.....
Ska enligt uppgifter vara en åldrad original silvertavla som blivit ”tropicaliserad”. Nu blir det tavelsökande, sugen på en mörkare tavla.Lite gulaktig tavla?
Grattis! Mycket bra . Har du köpt den från IKAN i Hamburg?Eftersom du vägrade släppa... fick jag köpa en ny helt enkelt.....
Ganska kul ändå!Ska enligt uppgifter vara en åldrad original silvertavla som blivit ”tropicaliserad”. Nu blir det tavelsökande, sugen på en mörkare tavla.
Eftersom du vägrade släppa... fick jag köpa en ny helt enkelt.....
23 bitar brukar vara det som sägsHej, alla!
Är det någon som vet hur många länkbitar 18238/President består av vid fullängd?
Ska enligt uppgifter vara en åldrad original silvertavla som blivit ”tropicaliserad”. Nu blir det tavelsökande, sugen på en mörkare tavla.
TUSEN tack för snabbt svar @Don Draper23 bitar brukar vara det som sägs
Hej, alla!
Är det någon som vet hur många länkbitar 18238/President består av vid fullängd?
Hej, alla!
Det varierar beroende på referens av presidentlänken. Men presidentlänken med referens 8385 ska ha 26 länkbitar (inkl ändlänkar).23 bitar brukar vara det som sägs
Tackar! Den jag spanar på har enligt utsago 24 länkbitar plus ändlänkar, så det verkar ju komplett25 eller 26 beroende på länkref, ändlänkar inräknade.
My bad, priskorrelationen hörde definitivt inte till resonemanget rörande vikt....solid boett osv. Förstår fortfarande inte priskorrelationen. Man betalar inte för materialet i sig och det är bara negativt när en klocka blir tyngre. Tänk vilken dröm RO i 33 mm varit i titan. Nu var kronan mest i vägen för klockan rörde på sig så mycket.
Japp, det är 8385! Tack för infoDet varierar beroende på referens av presidentlänken. Men presidentlänken med referens 8385 ska ha 26 länkbitar (inkl ändlänkar).
Alltid försökt hitta något officiellt om detta men gått bet. Har du något?Det varierar beroende på referens av presidentlänken. Men presidentlänken med referens 8385 ska ha 26 länkbitar (inkl ändlänkar).
Jag har fått det två bekräftat från två oberoende källor. Men jag var bla. förbi @Ernesto på Krons igår där vi granskade dokumentation från Rolex under förstoringsglasAlltid försökt hitta något officiellt om detta men gått bet. Har du något?
Bra där! Alla jag har haft har antingen haft 22 eller 23 bitar och de jag har sett att många handlare benämnt 23 som full.Jag har fått det två bekräftat från två oberoende källor. Men jag var bla. förbi @Ernesto på Krons igår där vi granskade dokumentation från Rolex under förstoringsglas
Som jag förstod det är det 26 länkbitarna inkl ändlänkar samt "låsbitarna".Bra där! Alla jag har haft har antingen haft 22 eller 23 bitar och de jag har sett att många handlare benämnt 23 som full.
Även på 8385?Som jag förstod det är det 26 länkbitarna inkl ändlänkar samt "låsbitarna".
Precis, det var den länkreferensen jag utgick ifrån när sökandet med ljus och lykta påbörjades.Även på 8385?
Hittade du någon officiell dokumentation från Rolex?Precis, det var den länkreferensen jag utgick ifrån när sökandet med ljus och lykta påbörjades.