Länk och boett är typ det viktigaste för mig på en sån klocka
+1
18238 -91
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Länk och boett är typ det viktigaste för mig på en sån klocka
Givetvis är en Day Date mycket mer av allt.Tänkte höra lite med er här
Jag är sugen på att byta ut min Hulk mot en finare dress-klocka. Kikar på en 18038.
Är detta ett smart byte av mig?
Letar efter en ny dinka som inte bärs varje dag som kan åka fram vid finare tillfälllen.
Skicket på länk och case är allt. Valfri tavla går att komplettera med i efterhandVad är rimligt att tänka på när jag köper en äldre variant? Alltså en 18238 eller tidigare.
Några saker att hålla koll på när du sållar är om kronan på spännet ser skarp ut, hur mycket spänst det är i länken och om den har tillräckligt många lösa länkbitar, att bandhornen är borstade och har skarpa kanter. Lycka till!Vad är rimligt att tänka på när jag köper en äldre variant? Alltså en 18238 eller tidigare.
Cellini är Rolex dressklockor. Hade nog tittat på patek eller lange istället.Tänkte höra lite med er här
Jag är sugen på att byta ut min Hulk mot en finare dress-klocka. Kikar på en 18038.
Är detta ett smart byte av mig?
Letar efter en ny dinka som inte bärs varje dag som kan åka fram vid finare tillfälllen.
Tack för all input! UppskattasNågra saker att hålla koll på när du sållar är om kronan på spännet ser skarp ut, hur mycket spänst det är i länken och om den har tillräckligt många lösa länkbitar, att bandhornen är borstade och har skarpa kanter. Lycka till!
Den är orimligt snygg denna Om jag skulle vilja kika på liknande vilka prisintervaller bör vara rimliga?
+1
18238 -91
Den är orimligt snygg denna Om jag skulle vilja kika på liknande vilka prisintervaller bör vara rimliga?
Med diamanttavla blir det dyrare men beroende på skick, tavla och tillbehöver, någonstans mellan 115-135k för ett fint exemplar skulle jag säga är rimligt.Den är orimligt snygg denna Om jag skulle vilja kika på liknande vilka prisintervaller bör vara rimliga?
Med diamanttavla blir det dyrare men beroende på skick, tavla och tillbehöver, någonstans mellan 115-135k för ett fint exemplar skulle jag säga är rimligt.
Låter rimligtMed diamanttavla blir det dyrare men beroende på skick, tavla och tillbehöver, någonstans mellan 115-135k för ett fint exemplar skulle jag säga är rimligt.
Ursäkta om det avhandlats....
18028Ursäkta om det avhandlats....
Är det en viss ref med slät ring eller har den bytts? Isf vad kostade ring och byte?
Tack! Gillade den släta ringen.
Vad heter refen efter den? För 18028 är väl efterföljaren till 1802?
118208.Vad heter refen efter den? För 18028 är väl efterföljaren till 1802?
Det måste väl var en mellan där? 182xx?118208.
Snarare 18208 som är efterföljare.118208.
Det måste väl var en mellan där? 182xx?
Helt rätt. Jag var för snabb.Snarare 18208 som är efterföljare.
Ingen på c24. Måste vara ovanlig.Snarare 18208 som är efterföljare.
Fast champagnefärgad diatavla är inte speciellt hett 2019 och definitivt inget man betalar extra för, inget ont om @TheTaleTeller ’s kocka.Med diamanttavla blir det dyrare men beroende på skick, tavla och tillbehöver, någonstans mellan 115-135k för ett fint exemplar skulle jag säga är rimligt.
Champagnefärgad diatavla är ju hur hett som helstFast champagnefärgad diatavla är inte speciellt hett 2019 och definitivt inget man betalar extra för, inget ont om @TheTaleTeller ’s kocka.
Tala för dig själv på den punkten. I min bok är champis ashett 2019. Och man slipper betala extra för det. WinwinFast champagnefärgad diatavla är inte speciellt hett 2019 och definitivt inget man betalar extra för, inget ont om @TheTaleTeller ’s kocka.
Slät ring på DD är det nya svartaTack! Gillade den släta ringen.
Stämmer dock att det inte har varit något speciellt premium, iaf inte förr. Håller dock med om att det är bland det bästa man kan ha, iaf bland de rimliga tavlorna.Champagnefärgad diatavla är ju hur hett som helst
Gratis tom.Tala för dig själv på den punkten. I min bok är champis ashett 2019. Och man slipper betala extra för det. Winwin
Attans låter som att det blir dyrare då...Slät ring på DD är det nya svarta