Amme
Basic
Tack, får väl ställa upp på fler dåGrym! Alldeles för få 6-siffriga i tråden imo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, får väl ställa upp på fler dåGrym! Alldeles för få 6-siffriga i tråden imo!
Tack, får väl ställa upp på fler då
Mums! Var är det för årgång på den?
Tack, får väl ställa upp på fler då
Sexsiffrig iaf. Så ”ny”Mums! Var är det för årgång på den?
Haha! Även de kommer ju i "ny" och "nyny" variant i form av graverad rehaut och nytt låsSexsiffrig iaf. Så ”ny”
Inte nyny, bara ny. Nya låsetHaha! Även de kommer ju i "ny" och "nyny" variant i form av graverad rehaut och nytt lås
Kör.Polera, ja eller nej?
Definitivt, och en liten länkrenovering.Polera, ja eller nej?
Definitivt, och en liten länkrenovering.
Måndagsguld, sen gammalt.
Finns ingen vettig vad jag vet.Tips på var i landet man kan göra en liten renovering? Vet att Bergströms inte gör sånt längre.
Finns ingen vettig vad jag vet.
http://www.classicwatchrepair.com/
Nej då, bara rätt person gör det. Ser fin ut och knappt polerad ut, om den nu är det. Du ser att länken har börjat äta på insidan av bandhornen, något jag verkligen inte klarar av att se eller leva med.Tackar! Kan man få din ärliga åsikt om boetten i övrigt? Kan det vara några problem att få den fin och skarp?
https://www.klokkeland.no/Tips på var i landet man kan göra en liten renovering? Vet att Bergströms inte gör sånt längre.
Inte bra på polering tyvärr.https://www.klokkeland.no/
Har läst på norska sidor att dom här ska va bra.
Ok. Bra att veta. Är renovering av stretchade länkar jag läst om.Inte bra på polering tyvärr.
Har nedanstående diskuterats tidigare? Kom in på sidan för några månader sen men har aldrig hört talas om honom eller ateljénInte bra på polering tyvärr.
Men suuug va bra den är
Här kommer en till. 118235Grym! Alldeles för få 6-siffriga i tråden imo!
Haha, den är SÅ bra men nu retas du ju bara, ungefär så här:Här kommer en till. 118235
Självklart ett bra byte Guld mot stålTänkte höra lite med er här
Jag är sugen på att byta ut min Hulk mot en finare dress-klocka. Kikar på en 18038.
Är detta ett smart byte av mig?
Letar efter en ny dinka som inte bärs varje dag som kan åka fram vid finare tillfälllen.
Det finns en med enkel quickset och en med dubbel quickset. Den med dubbel är enbart på nya modellerna eller?Självklart ett bra byte Guld mot stål
Personligen skulle jag satsat på en 18238 med Quickset på datumet.
Vet att 18238 har dubbel vilket är gött.Det finns en med enkel quickset och en med dubbel quickset. Den med dubbel är enbart på nya modellerna eller?
Tack så mkt!Vet att 18238 har dubbel vilket är gött.
Lite nyare, kanske lättare att hitta en i bra skick osv
Den där ser ju helt fantastisk ut!Länk och boett är typ det viktigaste för mig på en sån klocka
TackDen där ser ju helt fantastisk ut!
Hur gammal är den?