Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som Falcone sa, "5-minute track." Jag personligen tycker att dessa tavlor är mycket roligare än dom vanliga, det blir mer liv i tavlan. När jag började leta efter en DayDate så var mitt krav att den skulle ha 5-minute track.Förresten, heter det något speciellt när det är 5-minuters intervall på minutmarkeringarna?
Är du sugen? Den är eventuellt till salu snart!
Är du sugen? Den är eventuellt till salu snart!
ganta, post: 457551, member: 73"]Mycket DD på forumet, vitguld, roséguld, gulguld - men när får vi se en forummedlem med platina-DD? En nackdel med det mjuka guldet är att det repar ganska lätt (har jag hört - ingen egen erfarenhet). Det problemet slipper man med plantina enligt sakkunskapen på Rob.
Har någon en bild på en 1803 med champagne/guldtavla (eller annan vintagemodell) med grönt alligatorstrap? Alltså inte den nya 118138, som endast kommer upp när jag googlar...
Som den här? Kanske inte är alligator, för sådant ser jag inte.
Annan bild, samma klocka... Ser ut som champagne men är en riktig ultranovis här...
Snyggaste tavlan på en DD.
ock så här ser den ut i gult guld..............
DD samlingen just nu..
Från vänster:
Ref 18078 Woody-79
Ref 18038 Champagne-82
Ref 18239b Tridor-90
Ref 118205 Rosé-2013
DD samlingen just nu..
Från vänster:
Ref 18078 Woody-79
Ref 18038 Champagne-82
Ref 18239b Tridor-90
Ref 118205 Rosé-2013
Hjälp mig, vilken färg är det på tavlan? Champagne?
DD samlingen just nu..
Från vänster:
Ref 18078 Woody-79
Ref 18038 Champagne-82
Ref 18239b Tridor-90
Ref 118205 Rosé-2013
HkjvktfrrghiurrdhkpljyfdcurdxgujjgfjjbDD samlingen just nu..
Från vänster:
Ref 18078 Woody-79
Ref 18038 Champagne-82
Ref 18239b Tridor-90
Ref 118205 Rosé-2013
Tänk på arvet!Hkjvktfrrghiurrdhkpljyfdcurdxgujjgfjjb
AAAAARRGGGHH, fan det där borde vara min samling!!!!
ock så här ser den ut i gult guld..............
Priset du nämner stämmer ganska bra, men där finns ett visst utrymme att förhandla tycker jag.Jag har sett att några har bytt tavla på sin 16xxx.
Vad har ni betalat för detta?
Var inne på Bergströms idag och dom skulle ta 5kkr för en standardtavla inkl byte.
Kostar det samma på alla AD i Sverige?
Ping Omen
Jag har sett att några har bytt tavla på sin 16xxx.
Vad har ni betalat för detta?
Var inne på Bergströms idag och dom skulle ta 5kkr för en standardtavla inkl byte.
Kostar det samma på alla AD i Sverige?
Ping Omen
Det är inte klocka som ser liten ut, det är du som ser stor ut.Fantastiskt fina klockor i dena tråd. Jag älskar Day Date. Hade inte 36 mm sett så litet ut på mej skulle jag haft en för länge sen