marlun
Guld
Tack, är helnöjd!En av de bättre exen jag ägt. Hoppas du är nöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, är helnöjd!En av de bättre exen jag ägt. Hoppas du är nöjd!
Snyggt! Är den din 20e
Faktiskt bara den 11:eSnyggt! Är den din 20e
Otroligt fin kollektionTrevlig DD trippel
Bara rosé och tricolor (namn?) kvar då? Eller finns det flerTrevlig DD trippel
Bara rosé och tricolor (namn?) kvar då? Eller finns det fler
Får lite omen-vibbar över din dd samling mkt braTrevlig DD trippel
Trevlig DD trippel
Otroligt fin kollektion
För lite omen-vibbar över sin dd samling mkt bra
Shit! Riktigt coolt! Någonstans inom mig så är det den i mitten som triggar mest känslor, även om jag förmodligen skulle välja vänster med Glacier blue-tavlan (eller vad den nu heter - jag har haft fel förr) om jag var tvungen att välja.
Hursomhelst en riktigt läcker samling!
Det är något speciellt med trätavlaTrevlig DD trippel
Älskar den där tavlan i en klocka på länk, riktig jävla playboy!!Uppdaterad med ny tavla
Din 6-siffriga går inte av för hackor den heller, om du fortfarande har den kvar d.v.s.!Fantastiska pjäser, dock ej mina klockor. Finns andra gossar som är mer lyckligt lottade än jag.
Ping @Stomatologen @grabbbbenVetejvad
Din 6-siffriga går inte av för hackor den heller, om du fortfarande har den kvar d.v.s.!
Jo, gick också i planerna men föll på målsnöret pga storleken!Precis införskaffat mig en day date, lite osäker på storleken men man vänjer väl sig
Tycker inte det är något fel med den storleken. Önskar att min satt så.Precis införskaffat mig en day date, lite osäker på storleken men man vänjer väl sig
Grattis på den stora dagen och till en fin klockaMission accomplished!!! När man fyllt 50 ska man ha en guldrolex. Det är sen gammalt. Tack @vonbahr att jag fick ta över vården av en Day-date
Jag har ändrat mig @Aurum. Konfigurationen är grym.Svårfotad tavla, ser väldigt olika ut beroende på ljus. Diamanterna glimmrar dock alltid fint!
Sjukt bra!Hittade även lite bilder på när jag själv körde den konfigurationen.