• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Day-Date-tråden

Bjuder på denna, ursäkta dålig kvalité.
6DAE240A-CFA2-437D-8932-242AE419A111.png
Inte allt för äkta den där va?

Jag är lite sugen på att prova en svart tavla till min 18239. Nån som haft en sådan och har lust att skriva en rad om hur den upplevs? Jag tänker att det kan ta ner blingfaktorn något så att den går mer åt det sportiga hållet. Det är nåt speciellt över sleeper-känslan kan jag tycka, alltså att ha en klocka i ädelmetall som inte ser ut som en klocka i ädelmetall så att säga. Egentligen borde man ju komplettera med en i gult guld för de dagar andan faller på, men det finns inte med i klockbudgeten för tillfället tyvärr.

Jag är lite sugen på att prova en svart tavla till min 18239. Nån som haft en sådan och har lust att skriva en rad om hur den upplevs? Jag tänker att det kan ta ner blingfaktorn något så att den går mer åt det sportiga hållet. Det är nåt speciellt över sleeper-känslan kan jag tycka, alltså att ha en klocka i ädelmetall som inte ser ut som en klocka i ädelmetall så att säga. Egentligen borde man ju komplettera med en i gult guld för de dagar andan faller på, men det finns inte med i klockbudgeten för tillfället tyvärr.
Jag har en svart 18238 tavla i min 18038. Jag har faktiskt tröttnat på tavlan och vid nästa service blir det byte. :)

Tillbaka
Topp