Jo det var kanske en väldigt dåligt formulerad fråga. Säg svart/blå/grön tavla med guldindex typ. Kanske skiljer även i pris på färg?Bra spread på spec...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo det var kanske en väldigt dåligt formulerad fråga. Säg svart/blå/grön tavla med guldindex typ. Kanske skiljer även i pris på färg?Bra spread på spec...
Liiite mer får du nog speca. Till vilken klocka till exempel?Jo det var kanske en väldigt dåligt formulerad fråga. Säg svart/blå/grön tavla med guldindex typ. Kanske skiljer även i pris på färg?
Så dumt d kan bli. 18038.Liiite mer får du nog speca. Till vilken klocka till exempel?
Ah då förstår jag varför den inte gick att hitta på denna uppställningen med tavlor. Men jag trodde att sexsiffriga tavlor inte passade i femsiffriga modellen men har du det så går det ju uppenbarligenDen gröna tavlan som sitter i min 18238 är till den sexsiffriga DDn, 118238 om jag inte missminner mig!
Jo, det går fint.Ah då förstår jag varför den inte gick att hitta på denna uppställningen med tavlor. Men jag trodde att sexsiffriga tavlor inte passade i femsiffriga modellen men har du det så går det ju uppenbarligen
Tack så mycket då har man iaf en uppfattning om vad man ska betala Det skiljer ju väldigt mycket mellan handlarna på nätet.Jo, det går fint.
Jag tror du får räkna med 3-5k för en "vanlig" tavla utan is. En grön verkar vara lite svårare att få tag på men om du hittar en så så skulle jag gissa att du får punga ut kanske 8k. Isade verkar kosta från 8-10k och uppåt.
Kolla C24 och äldre annonser här på KS så får du en bra prisbild av det du är ute efter.Tack så mycket då har man iaf en uppfattning om vad man ska betala Det skiljer ju väldigt mycket mellan handlarna på nätet.
Svart? Börjar nog bli färgblind hehe
Aj aj aj hehe
Det är ju det fulaste som finns.Du behöver endlinks.
Tycker det är rätt koolt, flört med gamla BBsDet är ju det fulaste som finns.
Nja, jag vet inte.Tycker det är rätt koolt, flört med gamla BBs
Riktigt fin - men den där länken skulle behöva en liten tvätt känns det som?
De gör den absolut, du har helt rätt.Riktigt fin - men den där länken skulle behöva en liten tvätt känns det som?
De gör den absolut, du har helt rätt.
Jag tvättade den precis, jag skämdes över hur den såg ut. Den används inte så ofta så jag har helt missat hur den hr blivit. Men nu är den fin igenRiktigt fin - men den där länken skulle behöva en liten tvätt känns det som?
Mycket trevligtTycker det är rätt koolt, flört med gamla BBs
Nu ser den iaf lite bättre ut heheSådärja!
Jag såg det på din så jag var tvungen att kolla på min. Varför är det en prick på i när daghjulet är skrivet med versaler!?!Bark tisdag
Ingen aning faktiskt.Jag såg det på din så jag var tvungen att kolla på min. Varför är det en prick på i när daghjulet är skrivet med versaler!?!
TackHaha bra skillnad, läcker klocka!!
Brukar kunna hålla med dig men inte här. Gillar dom som har en liten rak kant dock.Tycker det är rätt koolt, flört med gamla BBs