Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser inte ut att vara någon tavla som Rolex erbjuder. Är säkerligen ommålad.Är det någon som vet vad detta kan vara för tavla?
Lär väl vara efter tillgång till stenen i rätt kvalitéKänns som onyx tavlan är relativt dominerade i finns tråd på senaste, intressant.
Har Rolex börjat dra igång masstillverkning? Hört någonstans, minns inte vart, att Rolex endast tillverkar dessa tavlor i perioder. Någon som har koll på det?
Känns som onyx tavlan är relativt dominerade i finns tråd på senaste, intressant.
Har Rolex börjat dra igång masstillverkning? Hört någonstans, minns inte vart, att Rolex endast tillverkar dessa tavlor i perioder. Någon som har koll på det?
Vadfalls! Bytte du ut blinget?!
Bör inte vara så svårt, vanlig sten och tavlor är små. Men man kan aldrig veta såklart.Lär väl vara efter tillgång till stenen i rätt kvalité
Ändå rätt koolt, tailor made osv. Kanske ska beställ en och be dem slänga på vitguldsram när de ändå tillverkar efter beställningDom tillverkas efter lagda beställningar.
KickstarterÄndå rätt koolt, tailor made osv
Ändå rätt koolt, tailor made osv. Kanske ska beställ en och be dem slänga på vitguldsram när de ändå tillverkar efter beställning
Skulle varit schyst, en vignette eller dylikt!Hade vart roligare om fler av dom äldre tavlorna gick att beställa även om lång lev.
Hade personligen beställt stentavlor i mängder.. korall, marmor, agat och blodsten.Skulle varit schyst, en vignette eller dylikt!
Korall är magisk!Hade personligen beställt stentavlor i mängder.. korall, marmor, agat och blodsten.
Länka ffs. Sjukt bra fotograferat!Knepigt med ljus. Försökt följa James Stacy artikel ”how to take better photos of your watches” på hodinkee. Köpte en vit vägg för reflektera ljus och en svart pappskiva med hål i för kameran
Tack P! Hittade typ A3 storlek på Panduro i papp, sen satte jag klämmer så den kan stå på plan yta, och det svarta är också papp men A4Länka ffs. Sjukt bra fotograferat!
Alltid förespråkat 36 på DD men under det senaste året har 40 verkligen vuxit på mig. Som alltid spelar bäraren/handleden in mycket också.
Brutalt bra!!Agreed, fingrat på den på Nymans några gånger. Förtrollande over-the-top-känsla
Är det samma blåa som jag har? Eller är din sunburst?Sjukt svårt att fånga på bild, men detta blev riktigt bra tycker jag.
Gamla tavlan fick jag behålla som jag skrivit tidigare, men framöver kommer det nog bli svårare.
Det är lite sunburst men inte jättemycket.Är det samma blåa som jag har? Eller är din sunburst?
1!Sugen på en DD! Dock svårt val med 36 eller 40.. sedan ska man välja tavla
Normalt har jag svårt för romerska men tycker den gröna är förbaskat fin och om det är någon klocka romerska är bra på är det DD.
Vad tycker ni andra?
Tycker 36mm sitter som en smäck på dig, sedan vilken tavla du ska välja... det är en djungel! Lycka till, oavsett vad du väljer så kommer du få en riktigt fin klocka.Sugen på en DD! Dock svårt val med 36 eller 40.. sedan ska man välja tavla
Normalt har jag svårt för romerska men tycker den gröna är förbaskat fin och om det är någon klocka romerska är bra på är det DD.
Vad tycker ni andra?
36 alltid 36 och gulguld, men det är jag det.Sugen på en DD! Dock svårt val med 36 eller 40.. sedan ska man välja tavla
Vad tycker ni andra?