• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Day-Date-tråden

70F22155-CCEC-4ABB-935C-215768AED75D.jpeg
97C6B13B-2859-45FA-80E0-B40D9D484FD8.jpeg
8E08C759-6959-4E27-8E39-DAA91BBC87A1.jpeg
70F22155-CCEC-4ABB-935C-215768AED75D.jpeg

Äntligen har man hittat en skarp jävla 18238!
Grattis! Riktigt krispig!
Har du kvar din FPJ?

Kolla de först, när @P-vakten bytte till den blå tavlan som är på min hos AD var det ju inte så dyrt. Men det var väl innan de skulle ha betalt för att behålla nuvarande tavla osv.

Den blå som @hejsam har i sin DD gick på ~7’ hos AD inkl visare.
Tack ska ni ha. Ibland tappar man fokus och glömmer det mest uppenbara mitt i jakten.
Jag återkommer med besked i veckan hur det går!

Tror ni för övrigt att alla gamla tavlor (de ”vanliga” menar jag) går att beställa hos AD till en femsiffrig DD? De delar ju iofs tavla med 118239 så det kanske inte är så svårt.

Tack ska ni ha. Ibland tappar man fokus och glömmer det mest uppenbara mitt i jakten.

Tror ni för övrigt att alla gamla tavlor (de ”vanliga” menar jag) går att beställa hos AD till en femsiffrig DD? De delar ju iofs tavla med 118239 så det kanske inte är så svårt.
Ja då! Ring AD och meddela vilken tavla du är intresserad av.

Fick nyligen info om 102’ inkl montering för nedanstående tavla. Billigt och bra osv.
1613852446396.jpeg

Jag har fått erbjudande om en blå tavla till min DD WG. Han vill ha 7900:- En jävla massa pengar för en tavla utan is, men de är inte helt enkla att hitta
Jag väntar på bilder, men är jag dum i huvudet om jag slår till när jag vet att det är rätt tavla?
Vill man vara fin får man lida pin - den sa
Ja då! Ring AD och meddela vilken tavla du är intresserad av.

Fick nyligen info om 102’ inkl montering för nedanstående tavla. Billigt och bra osv.
1613852446396.jpeg
Blått e flott! Tycker även den här är fin.
3F37D8BD-C1FF-48A4-B9B2-0BF3B9DDB0EB.jpeg

Den blåa tavlan kostade 5,2’ 2018 👍

Vad sa de om din gamla tavla?

Kostar inget extra att behålla den, jag gjorde en beställning förra veckan på ny tavla och svensk dagskiva.

När jag frågade Bergströms Göteborg så skulle det kosta och behålla min gamla tavla.

Öhhhh.... Eftersom de inte sa nåt om det så antog jag att inlägget nedan gäller även för mig. Jag får se när jag kommer ner vad de säger om detta. Ska de ha betalt för att jag ska få behålla min gamla tavla så skiter jag i det av ren princip. Det verkar lite veligt detta.

Har min inne på service och byte utav tavla nu och frågade just om detta innan jag lämnade in, men dom hade aldrig hört talas om att man inte skulle få tillbaka sin gamla tavla eller behöva betala för att få tillbaka något. På Bergströms för övrigt om det är olika mellan AD. Men då känns det ju som att det är något som inte rolex har hittat på utan AD som kommit på ett sätt att få in lite extra cash på.

Öhhhh.... Eftersom de inte sa nåt om det så antog jag att inlägget nedan gäller även för mig. Jag får se när jag kommer ner vad de säger om detta. Ska de ha betalt för att jag ska få behålla min gamla tavla så skiter jag i det av ren princip. Det verkar lite veligt detta.

Jag kommer få tillbaka min gamla iaf. Fick mail i förra veckan om att servicen blev lite dyrare så frågade en extra gång om tavlan men den skulle jag få tillbaka.
Vet inte om det beror på vilken tavla man har sen innan? Men det hade ju varit märkligt. Kanske AD vill åt tavlor man kan göra pengar på, guldtavlor finns ju gott om. Lite konspiratoriskt men att det är så olika bud är ju konstigt.

Jag kommer få tillbaka min gamla iaf. Fick mail i förra veckan om att servicen blev lite dyrare så frågade en extra gång om tavlan men den skulle jag få tillbaka.
Vet inte om det beror på vilken tavla man har sen innan? Men det hade ju varit märkligt. Kanske AD vill åt tavlor man kan göra pengar på, guldtavlor finns ju gott om. Lite konspiratoriskt men att det är så olika bud är ju konstigt.
Vilken Bergströms var detta?

Tillbaka
Topp